Cannondale
-
- Forum-lid HC
LOL, dat is een transpondervelolove schreef:Wat is die oranje sticker dan?
- daniel1975
- Forum-lid HC
jorrit10 schreef:Komt er nog een lagere conische spacer op?
Less is bore
Best zwaar nog eigenlijk. Maar erg mooi!!
- boswielrenner
- Forum-lid
Is dit al voorbij gekomen? Zo nee; check this out. Erg mooi!!!
http://weightweenies.starbike.com/forum ... 0&t=112484" onclick="window.open(this.href);return false;
http://weightweenies.starbike.com/forum ... 0&t=112484" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Helemaal mee eens. Die zou ik ook asap vervangen voor wat anders.
Het viel mij ook al op stuurpen heel lomp oogt in verhouding tot spacers vorkbuis.
Het viel mij ook al op stuurpen heel lomp oogt in verhouding tot spacers vorkbuis.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja...gewicht:lvgh schreef:Best zwaar nog eigenlijk. Maar erg mooi!!
Wielen wegen 1650gr+velglint
Polar+chip: 75gr
Athena cassette ipv Chorus of Record: 75gr
Met mijn andere wielset inc Record-cassette zal ik dus nog 275gr winnen en op 7.16 kg uitkomen, zonder de Polar+chip net onder de 7.1kg.
En vergis je niet in het FSA crankstel; dat is niet de lichtste, scheelt ook zomaar 100gr tov een Record crankstel.
Als laatste de voorvork: die staat niet echt bekend als een van de lichtste.
Als ik echt een lichtgewicht had willen bouwen dan zou het fors meer budget hebben gevraagd. Dan moet je naar bijv volledig Ritchey Superlogic carbon afmontage (kleine 350,= meer dan WCS-alu) waarmee je nog ruim 100gr kunt winnen en een ander crankstel. Dat is het mij niet waard. Enige waar ik nog voor een leuk prijsje gewicht zou kunnen pakken is op de snelspanners. Maar dan wel een van de Tune's denk ik (welke?), want de KCNC heb ik teveel slechte ervaringen over gehoord (en 1x meegemaakt) qua klemkracht.
Less is bore
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Heel mooi Daniel! Hoge wielen staan er erg goed bij. Ik hoop zo eind volgende week een foto van de mijne te kunnen plaatsen. Wacht nog op de wielen die binnen moeten komen. Kijken of ik hem in maatje 58 onder de 7 kg weet te houden. Mocht je nog die lichte expander ergens te koop zien staan, hou me dan ff op de hoogte. Scheelt weer een goede 30 gram.
[/quote]
[/quote]