![Afbeelding](https://ep1.pinkbike.org/p5pb17341883/p5pb17341883.jpg)
Giant
De Revolt 2020 staat op de site: https://www.giant-bicycles.com/us/bikes ... anced-2020
Interessant - deze keer is de Advanced 2 volledig 105 hydraulic, dus zonder het vreemde hybride Conduct systeem.
Interessant - deze keer is de Advanced 2 volledig 105 hydraulic, dus zonder het vreemde hybride Conduct systeem.
-
- Forum-lid
Ziet er inderdaad goed uit! Je hebt inderdaad flinke armen en benen;)
-
- Forum-lid HC
Dit kan bij de Propel ook, echter je veranderd wel degelijk je setback (volgens mij geeft Giant 0 mm en -20 mm setback aan). Door de klem te draaien veranderd de hartlijn van je klemgedeelte (naar voren / achteren) en dit werkt gewoon als setback en is vergelijkbaar met een regulier systeem.Je kan bij de TCR (misschien ook bij de Propel ??) de bevestiging / klem van de zadelpen omdraaien ivm setback. Setback veranderd niet, maar klemt dan wel meer in het midden. Heb dit ook gedaan omdat ik vrij ver na voren zat. Had dan op de rails veel ruimte voor. Klem omgedraaid en nu klemt ie meer in het midden.
-
- Forum-lid
@Sharkman, Dat dacht ik ook ja. Het zadel verplaatst zich 2 cm tov de hartlijn van de zadelpen. In geval van de tcr van 15 naar -5. Dit staat op de klem. Maakt niet uit hoe je het noemt allemaal, ik vind het een mooie feature aangezien het aanbod in variant zadelpennen met andere setbacks nul is volgens mij. De klem op de Propel van Dreezz lijkt al omgedraaid trouwens...
Ik had zelf nog geen ervaring met het systeem wat ik nu op de TCR heb. Wist alleen van andere merken dat het kiezen is : zadelpen met of zonder setback. Vind dit ook een mooi systeem moet ik zeggen. Tevens de stelschroef voor de punt van het zadel te verstellen is een mooie oplossing.
-
- Forum-lid
Mooie fiets! Mooie kleur blauw zo. Wat is het voordeel eigenlijk van een lager voorwiel dan achter?
-
- Forum-lid
Prachtige fiets, ziet er snel uit
Giant TCR Advanced 1
Minder windgevoeligPitti Carabinieri schreef: ↑30 jun 2019 17:24 Mooie fiets! Mooie kleur blauw zo. Wat is het voordeel eigenlijk van een lager voorwiel dan achter?