Trek
Dat is vooral voorraad gedreven want de "normale" SL6 was niet te vinden in mijn maat. De wielset is inderdaad het enige verschil. Ik zoek nog een setje 45mm/50mm voor erbij
-
- Forum-lid
Ah zo, top fietsje in ieder geval! veel plezier ermee
Veel gekker moet het niet meer worden.
Aangezien ik wel gecharmeerd was door de Emonda SL 6etap, ben ik even gaan informeren wanneer deze te zien is in een showroom bij dealers in de buurt.
Trek Store zei heel binnenkort, maar die was ook heel snel om me op foto te laten bestellen, aangezien ze heel snel de deur uitgaan. Andere Trekdealer had ze besteld, maar verwacht zijn showroommodellen niet voor februari volgend jaar...
Beloofd weer veel positiefs...
Aangezien ik wel gecharmeerd was door de Emonda SL 6etap, ben ik even gaan informeren wanneer deze te zien is in een showroom bij dealers in de buurt.
Trek Store zei heel binnenkort, maar die was ook heel snel om me op foto te laten bestellen, aangezien ze heel snel de deur uitgaan. Andere Trekdealer had ze besteld, maar verwacht zijn showroommodellen niet voor februari volgend jaar...
Beloofd weer veel positiefs...
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Oeh morgen new-bike-day
- Lcsmet
- Forum-lid HC
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Mooi setje, ik zoek in iedergavel 40-45mm, niet hoger en zelfde gewicht als de huidige set.
Fiets gisteren op gehaald ! Super blij mee maar wind kracht 6 en slagregen weerhielden mij er van om gelijk op te stappen. Vandaag ziet het er beter uit dus straks de vuurdoop
Fiets gisteren op gehaald ! Super blij mee maar wind kracht 6 en slagregen weerhielden mij er van om gelijk op te stappen. Vandaag ziet het er beter uit dus straks de vuurdoop
-
- Forum-lid
750 bij Wim Voe. Volgens mij zo’n 800 in de reguliere verkoop
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Adviesverkoopprijs van de deze Bontrager Aeolus Elite 50 TLR disc set is 898 Euro
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Nog ff m'n aanschaf. Enkel nieuw ander schoeisel (Pirelli P Zero) er onder. Zadel kan ik nog niet aan wennen dus daar ga ik nog naar kijken.
Daarnaast nieuwe wielset op het oog (toch 50mm) van Hunt -> https://eu.huntbikewheels.com/collectio ... 3359176759
Alternatief zijn is de Wind 55 van Fulcrum.
link maken
Daarnaast nieuwe wielset op het oog (toch 50mm) van Hunt -> https://eu.huntbikewheels.com/collectio ... 3359176759
Alternatief zijn is de Wind 55 van Fulcrum.
link maken