Scott
Toch jammer dat ik de fiets niet in het echt heb kunnen bekijken op de bikemotion anders was het wellicht de zelfde geworden.
Najah m`n De Rosa vind ik ook mega mooi maar was toch in twijfel en vind de team versie van de Foil gewoon heel erg mooi.
Jammer dat het frame zo duur is anders had ik hem nog als winterfiets willen hebben m had i m`n 2 favorieten fietsen gehad
Najah m`n De Rosa vind ik ook mega mooi maar was toch in twijfel en vind de team versie van de Foil gewoon heel erg mooi.
Jammer dat het frame zo duur is anders had ik hem nog als winterfiets willen hebben m had i m`n 2 favorieten fietsen gehad
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Ze hadden de premiums mee alleen de Foil XX en de Team versie waren er niet. Maar ik kan best begrijpen dat je de kleurstelling in het echt wilt zien voordat je hem koopt. Maar die De Rosa van jou ziet er ook gelikt uit!
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
De kleuren van de 2014 modellen zijn dramatisch... (naar mijn mening).
Voor mij dus geen Scott, terwijl ik de Foil echt een mooi 'model' vind.
Voor mij dus geen Scott, terwijl ik de Foil echt een mooi 'model' vind.
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg
@scottpch; De 2012 modellen waren inderdaad heel mooi... Jammer dat ze dit design niet hebben doorgevoerd...
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Bedankt...
Hoogst waarschijnlijk komt er volgend jaar voor mij een Neil Pryde BuraSL (met de lichte blauwe binnenzijde).
@werkpaard; Neen. Wat me opvalt is dat alle maten nog voorradig zijn (en dat van een 2012 model)...
Hoogst waarschijnlijk komt er volgend jaar voor mij een Neil Pryde BuraSL (met de lichte blauwe binnenzijde).
@werkpaard; Neen. Wat me opvalt is dat alle maten nog voorradig zijn (en dat van een 2012 model)...
volgens mij model 2013tinuz0 schreef:Bedankt...