De grote wielren quiz!
-
- Forum-lid
Nou, een poging dan maar, Col de la Croix de l'Orme, deze heeft als enige de top beneden de 1000m.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- Pap in de benen
- Forum-lid
De vraag is niet: Welke col hoort NIET in het rijtje thuis,uninvitedguest schreef:Nou, een poging dan maar, Col de la Croix de l'Orme, deze heeft als enige de top beneden de 1000m.
maar de vraag is: Welke col hoort OOK in dit rijtje thuis.
Alle genoemde cols horen er dus in thuis, en ik zoek nog een col die er ook in thuis hoort. En er zijn waarschijnlijk meer dan 1 goede oplossingen te geven.
Maar het opzoeken van de hoogtes zal waarschijnlijk wel tot de oplossing leiden.
- Pap in de benen
- Forum-lid
Weet je dat wel zeker? Deze top ligt namelijk óók onder de 1000 meter:uninvitedguest schreef:Nou, een poging dan maar, Col de la Croix de l'Orme, deze heeft als enige de top beneden de 1000m.
Laatst gewijzigd door Pap in de benen op 23 aug 2012 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pap in de benen
- Forum-lid
De Col de la Croix de l'Orme is trouwens wél hoger dan 1000 meter:uninvitedguest schreef:Nou, een poging dan maar, Col de la Croix de l'Orme, deze heeft als enige de top beneden de 1000m.
- Pap in de benen
- Forum-lid
En dat de Col de la Madeleine óók ruim onder de 1000 meter ligt wisten jullie natuurlijk ook wel.
- Pap in de benen
- Forum-lid
En deze col is óók lager dan 1000 meter! Er klopt dus helemaal niks van wat je zegt!uninvitedguest schreef:Nou, een poging dan maar, Col de la Croix de l'Orme, deze heeft als enige de top beneden de 1000m.
volgens mij moeten zoeken naar twee cols met dezelfde naam. De ene ligt dan wat hoger dan de andere.
en nu moet ik heeeel lang na gaan denken om nog zo'n combi te vinden
en nu moet ik heeeel lang na gaan denken om nog zo'n combi te vinden
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
@papindebenen, ik maak uit jouw reacties op dat je mijn antwoord niet goed kunt rekenen?
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
laat ik dan ook eens een gokje wagen:
col Saint Jean
Te vinden in de buurt van Menton. Daar is die 642m hoog
En er is er ook een in de buurt van het lac Serre Poncon. Daar is de col Saint Jean 1333m hoog.
col Saint Jean
En er is er ook een in de buurt van het lac Serre Poncon. Daar is de col Saint Jean 1333m hoog.
Live fast; die young. mijn blog
- Pap in de benen
- Forum-lid
Dat klopt helemaal als een bus!rob74 schreef:laat ik dan ook eens een gokje wagen:
col Saint Jean
Van alle genoemde cols zijn er minimaal 2, van sommige zelfs 3. Een andere goede oplossing zou zijn geweest Col du Portel, daar zijn er ook 2 van (601 meter en 1465 meter). De beurt is aan rob74.
@ uninvitedguest: De hoogtes die jij had opgezocht klopten natuurlijk wel, maar toevallig lagen de 'tweeling cols' allemaal aan de andere kant van de 1000 meter. Zo kon ik jouw antwoord mooi gebruiken om de mensen wakker te schudden, want dat was wel nodig.
Zo, nu kan ik met een gerust hart op vakantie. Ik ga het tweede deel van de 100 cols tocht fietsen.