Scott
Ja ik was van plan om dit gelijk bij de eerste beurt te laten doen, want mijn mening is ook dat ze aardig te lang zijn :/ Maar bedankt voor de tip!
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
- fietsnewbie
- Forum-lid
Niet zo'n mooie als Jasper, maar ik ben er erg content mee. Mijn nieuwe aanwinst een Scott Speedster 20
@fietsnewbie Nou jou racefiets mag er ook wezen! Ziet er zeer netjes uit en heb je hem vandaag nog kunnen testen met het mooie weer?
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
- fietsnewbie
- Forum-lid
Ja, ik heb inderdaad vandaag de eerste kilometers met de fiets gemaakt. Ik moet zeggen.... Zéér tevreden met deze Scott. Ik denk dat ik een goede keuze heb gemaakt. Ik heb 'm gisteravond opgehaald bij de FM.
Gelukkig, had je topic gelezen en als je twijfelt over je fiets dan fietst t niet fijn. Maar top dat deze wel goed bevalt en naar wens is! Succes met fietsen!
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
- fietsnewbie
- Forum-lid
Ja, dank je. Mede door jouw bericht in dat topic heb ik toch de stap gezet naar de FM, met dit fraaie eindresultaat.
Mooie fiets hoor. Heb je hem uiteindelijk bij dezelfde FM gekocht?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- fietsnewbie
- Forum-lid
Ja. Uiteraard stond deze fiets al langer op mijn lijstje, maar ondanks dat vond ik dat deze FM het ook wel verdiende om er met hem uit te komen en dat is gelukkig, moet ik zeggen, gelukt. En ik vind 'm ook met de dag mooier worden.JPAR schreef:Mooie fiets hoor. Heb je hem uiteindelijk bij dezelfde FM gekocht?