Cervélo
XLR8R schreef:Mooie fiets Carsan! Moet je voor de gein eens een foto in het donker nemen (met een goede camera+flitser) Dan krijg je iets cools te zien!
I know. Zal ik eens proberen
@ andromeda: hij suggereert dit omdat deze Zipp Zedtech decals reflecterend zijn in het donker
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
We zijn er bijna uit:
Frame wordt een SLT in de rood-grijze kleurstelling
groep wordt Campagnolo Chorus
maar de wielen, daar ben ik nog niet uit. Natuurlijk staan hoge carbonvelgen in dit frame het best, maar daar heb ik de centjes niet voor. En ik heb liever al da geklungel met lijm en tubes niet. Mijn budget is maximum 3000 euro voor mijn nieuwe fietsje...dus daar passen carbonvelgen niet in...
Iemand tips voor een wielset?
Frame wordt een SLT in de rood-grijze kleurstelling
groep wordt Campagnolo Chorus
maar de wielen, daar ben ik nog niet uit. Natuurlijk staan hoge carbonvelgen in dit frame het best, maar daar heb ik de centjes niet voor. En ik heb liever al da geklungel met lijm en tubes niet. Mijn budget is maximum 3000 euro voor mijn nieuwe fietsje...dus daar passen carbonvelgen niet in...
Iemand tips voor een wielset?
Stockie
Misschien is een setje carbon clinchers van www.kuipertrading.com iets voor jou? Geen geklungel met tubes, en wel het aero-voordeel van hoge velgen. Ook niet overdreven duur!
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team
Onlangs heeft er zo'n foto op marktplaats gestaan. Die advertentie bestaat helaas niet meer maar het zag er wel goed uit zeg...
Nog een praktisch vraagje voor de eigenaars van een kleine (51 of 54 cm) soloist of soloist team: Is het bij deze kleine framemaat nog makkelijk om bidons uit de houders te nemen (zowel op de schuine als op de staande buis)?
Stockie
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat is bij alle kleine sloping frames hetzelfde liedje, de bidon bij de zitbuis gaat er nauwlijks uit en vaak past er niet eens een grote bidon in. Op dit schuine buis is het nooit een probleem, bij een groter frame gaat het natuurlijk makkelijker, maar het gaat wel goed bij die kleine frames.
Bij mijn 54 cm slc zijn standaard houders met standaard 0,75 liter bidons geen probleem. Groter wel!
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Bij een 51 zijn de 500cc bidon in ieder geval geen probleem...
Over die wielen, een velg van zo'n 30 mm ( EA50 bijv) staat al heel goed.
Je kan afhankelijk van budget ook een kijken bij fulcrum, of inderdaad de zonda's
EA90 aero is ook erg mooi en er loopt een actie mee bij veel dealers..
Over die wielen, een velg van zo'n 30 mm ( EA50 bijv) staat al heel goed.
Je kan afhankelijk van budget ook een kijken bij fulcrum, of inderdaad de zonda's
EA90 aero is ook erg mooi en er loopt een actie mee bij veel dealers..