Namen aangepast. Ik type net zo snel als ik fietsdario schreef:Ik dacht even: je hebt van allemaal de naam verkeerd gespeld - maar de tweede lijkt wel juist te zijn...
De grote wielren quiz!
Live fast; die young. mijn blog
ik hoop dat je bij het fietsen minder correcties nodig hebt
Vorige week stond een tabel in de krant met een "geschoonde" lijst van de top 10 eindstand van alle Tour de Frances die LA heeft gewonnen. Waren zij niet de enigen die nog niet (officieel) van doping zijn verdacht?
Vorige week stond een tabel in de krant met een "geschoonde" lijst van de top 10 eindstand van alle Tour de Frances die LA heeft gewonnen. Waren zij niet de enigen die nog niet (officieel) van doping zijn verdacht?
Als je zo slecht voorzetten kan inkoppen,ga dan aub niet in de spits lopen.tennisser schreef:Het heeft iig niets te maken met tweede plaatsen in grote rondes...rob74 schreef:Sastre stond lange tijd 2 keer op dit lijstje. En het heeft ook iets met 2 te maken.
Live fast; die young. mijn blog
Ze werden allemaal 2x 2e in een grote ronde.
Blijkbaar is je voorzet toch niet zo goed, want hij gaat over iedereen heen! Of een nieuwe voorzet geven van de andere kant, òf 'm gewoon rechtstreeks in het doel schieten... Aan jou de keus.rob74 schreef:Als je zo slecht voorzetten kan inkoppen,ga dan aub niet in de spits lopen.tennisser schreef:Het heeft iig niets te maken met tweede plaatsen in grote rondes...rob74 schreef:Sastre stond lange tijd 2 keer op dit lijstje. En het heeft ook iets met 2 te maken.
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 26 jul 2017 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.