Het grote Giro d'Italia 2011 topic
De televisiebeelden komen verrassend laat: Eurosport v.a. kwart voor vier. De slotbeklimming van de Etna (20km) begint om 16.29 uur (snelste schema) tot 16.55 (langzaamste schema). Maar dat is gerekend met de gemiddelde snelheid over het hele parcours; dus ze zouden er iets eerder moeten zijn (want met 39 km/h kun je geen berg beklimmen).
[img=http://images2.gazzettaobjects.it/Speci ... 0421120749]
[img=http://images2.gazzettaobjects.it/Speci ... 0421120749]
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat ik nog veel vervelender vind dan die late uitzending is het verrassend slechte beeld wat we te zien krijgen. Lijkt echt nergens op.
Less is bore
-
- Forum-lid
Eurosport begint om kwart voor vier.
ponsteen schreef:Ja, maar Sporza begint waarschijnlijk met andere sporten.
Ah: ik zie dat ze een half uur eerder gaan starten. En daarom zal het beeld ook wat eerder komen. Kortom: we zien wel.
Nee, Sporza start zoals gezegd om 14u00 met mountainbiken, en om 14u20 met de Giro d'Italia.
EDIT: En volgens de allerlaatste berichten zelfs om 14u15. (Kijk anders hier even aan de linkerzijde onder DEZE WEEK.)
- Supergrover
- Forum-lid HC
Daniel1975 schreef:Wat ik nog veel vervelender vind dan die late uitzending is het verrassend slechte beeld wat we te zien krijgen. Lijkt echt nergens op.
je bedoelt beeldkwaliteit Daniel?
Dat denk ik ook .
Volgens mij gaat contador in de aanval, maar de etna is niet heftig genoeg om het verschil te maken dus ik denk dat er nog wel een paar klassementsrenners bij hem kunnen blijven op deze klim.
Volgens mij gaat contador in de aanval, maar de etna is niet heftig genoeg om het verschil te maken dus ik denk dat er nog wel een paar klassementsrenners bij hem kunnen blijven op deze klim.
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
SuperGrover1 schreef:Daniel1975 schreef:Wat ik nog veel vervelender vind dan die late uitzending is het verrassend slechte beeld wat we te zien krijgen. Lijkt echt nergens op.
je bedoelt beeldkwaliteit Daniel?
Ja, daar doel ik op.
Dat kan veel beter (zoals hier eerder ook al een keer is beschreven).
En wat de Etna betreft: zit wel een gemeen stuk in, maar ik denk dat dat te vroeg is voor de favorieten.
Less is bore