Pagina 32 van 37
Geplaatst: 16 sep 2009 19:05
door geertjan5
Wat een tijdmachine!!!
mooi apparaat!
Nog even verder sparen
Geplaatst: 16 sep 2009 23:02
door arjan916
Wow, die Storck ziet er echt erg gaaf uit zeg !
Behalve de positie van de Di2-batterij, dat zou toch fraaier moeten kunnen.
Hopelijk staat ie op Bike-motion.
Geplaatst: 17 sep 2009 00:06
door martijnblaas
niet mooi maar volgens mij wel 1 van de meest aerodynamische plekken.
Geplaatst: 17 sep 2009 00:47
door jsparie
Bij deze fiets zou je bijna zeggen, stop hem in de zadelpen en laat alleen het draadje er weer uit komen. 1 of 2x per jaar de zadelpen eruit om de batterij weer op te laden moet toch geen probleem zijn.
Geplaatst: 17 sep 2009 00:52
door foosho
Zadelpen er uit halen? Gewoon stopcontact aan de fiets toch?
Mooie bike idd..
Geplaatst: 17 sep 2009 02:10
door geertjan5
wat 1/2x per jaar?
ik dacht iets van 1x in om de zoveel km.. dat je na een goede week fietsen je fietsie aan de lader moet.
Geplaatst: 17 sep 2009 10:44
door michelvd
Geert Jan schreef:wat 1/2x per jaar?
ik dacht iets van 1x in om de zoveel km.. dat je na een goede week fietsen je fietsie aan de lader moet.
Volgens mij zegt Shimano zelf dat het iets van 2000 km is, echter zijn er dacht ik al berichten dat het een stuk meer zou kunnen zijn. Het ligt er ook aan hoeveel je schakelt.
Geplaatst: 17 sep 2009 11:42
door burd
Op het WeightWeenies forum postte iemand een verhaaltje: die heeft de batterij inderdaad in de staande buis gestopt.
http://weightweenies.starbike.com/forum ... =3&t=62064
Foto's:
http://s277.photobucket.com/albums/kk44/zyman2464/
Geplaatst: 17 sep 2009 22:40
door jsparie
Geert Jan schreef:wat 1/2x per jaar?
ik dacht iets van 1x in om de zoveel km.. dat je na een goede week fietsen je fietsie aan de lader moet.
Schijnt erg mee te vallen. Zeker met een tijdritfiets waarmee je normaal gesproken niet al te veel fietst en/of schakelt.
Bij een reguliere racefiets is het wellicht wat lastiger. Maar ook dan is het voor de meeste fietsers eerder 1x per maand dan per week heb ik begrepen. En dan moet je al goed je best doen met de kilometers.
Geplaatst: 17 sep 2009 23:13
door geertjan5
ahh oke.. en de accu? word die snel lui of valt dat ook mee?
Vind het toch wel een mooie groep als het allemaal meevalt ga ik misschien wel over op electronisch schakelen.
Geplaatst: 17 sep 2009 23:22
door amclassic-fan
Die accu moet wel z'n jaartje mee gaan. Li-ion kan wel heel wat laad en ontlaad cycli hebben voordat je de helft van de capaciteit kwijt bent, dat zou dus neer komen op een paar honderd duizend km. Moet je je fiets echter niet in de volle zon zetten, want tegen hoge temperaturen kunnen ze niet heel goed
Geplaatst: 17 sep 2009 23:29
door geertjan5
ahh oke dankje. Meeste producten met accu kunnen niet tegen hoge temperaturen. Heb zelf ook al een keer met mijn mobiel gehad vond ie ook niet zo leuk.
En ik fiets zowiezo geen paar 100.000 km per jaar dus dan zal hij wel even mee moeten gaan.