Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour 2009

eelcoz

eelcoz 08 jul 2009 14:46

Om het weer over het fietsen te gaan hebben: Wie gaat Cavendish vanmiddag stoppen?

siemert1971
Forum-lid
Berichten: 241
Lid geworden op: 15 nov 2007 16:14

siemert1971 08 jul 2009 14:57

Niemand

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 08 jul 2009 15:00

eelcoz schreef:Om het weer over het fietsen te gaan hebben: Wie gaat Cavendish vanmiddag stoppen?


Tenzij ze niet gaan rijden als er een ontsnapping is. Langzaamaan zie ik toch wat barstjes in de conditie komen van die gasten. Misschien dat ze even een dagje anderen willen laten fietsen.

Tegelijkertijd is dit wel de beste kans vóór de eerste bergen, dus allicht dat ze toch maar weer aan de bak gaan.

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9108
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 08 jul 2009 15:17

MrT schreef:
eelcoz schreef:Om het weer over het fietsen te gaan hebben: Wie gaat Cavendish vanmiddag stoppen?


Tenzij ze niet gaan rijden als er een ontsnapping is. Langzaamaan zie ik toch wat barstjes in de conditie komen van die gasten. Misschien dat ze even een dagje anderen willen laten fietsen.

Tegelijkertijd is dit wel de beste kans vóór de eerste bergen, dus allicht dat ze toch maar weer aan de bak gaan.


Dikke kans dat Colombia niet achter een ontsnapping aan gaat rijden, Cav heeft er immers al 2. Saxo zal toch ook ooit eens moeten uitrusten, dus de vraag is of ze Cancellara kostte wat het kost in het geel willen houden. Dus het is aan de andere ploegen met sprinters denk ik. En die beseffen waarschijnlijk dat ze dan Cavendish in een zeteltje naar de streep brengen.

Ik gok dus op een succevolle ontsnapping. Chavanel??? Of misschien wel Terpstra.

@chrissiewizzie: Wilfried de Jong lijkt me wel een leuke voor de avondetappe. Is in ieder geval een echte liefhebber. Matthijs van Nieuwkerk heeft alles in zich om de nieuwe Smeets te worden, wat betreft de goede EN de slechte kanten...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 08 jul 2009 15:21

Ik gok (hoop) op een Skil renner vandaag in een ontsnapping, wellicht Koen ?

Gisteren gaf hij al aan dat ze vrij grote stukken (gedwongen) rustig aan hebben moeten doen.
"Try not. Do or do not......there is no try"

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 08 jul 2009 15:25

53x11 schreef:
MrT schreef:
eelcoz schreef:Om het weer over het fietsen te gaan hebben: Wie gaat Cavendish vanmiddag stoppen?


Tenzij ze niet gaan rijden als er een ontsnapping is. Langzaamaan zie ik toch wat barstjes in de conditie komen van die gasten. Misschien dat ze even een dagje anderen willen laten fietsen.

Tegelijkertijd is dit wel de beste kans vóór de eerste bergen, dus allicht dat ze toch maar weer aan de bak gaan.


Dikke kans dat Colombia niet achter een ontsnapping aan gaat rijden, Cav heeft er immers al 2. Saxo zal toch ook ooit eens moeten uitrusten, dus de vraag is of ze Cancellara kostte wat het kost in het geel willen houden. Dus het is aan de andere ploegen met sprinters denk ik. En die beseffen waarschijnlijk dat ze dan Cavendish in een zeteltje naar de streep brengen.

Ik gok dus op een succevolle ontsnapping. Chavanel??? Of misschien wel Terpstra.

@chrissiewizzie: Wilfried de Jong lijkt me wel een leuke voor de avondetappe. Is in ieder geval een echte liefhebber. Matthijs van Nieuwkerk heeft alles in zich om de nieuwe Smeets te worden, wat betreft de goede EN de slechte kanten...


Ik denk dat áls ze al gaan rijden, Colombia, dat alleen doen als ze genoeg support krijgen. Misschien dat ze het anders niet eens dicht gaan krijgen. Zelfs al hebben zij dit seizoen de beste doping, ook zij lijken toch toe aan een dagje iets minder hard werken.

Ik zie op de live-ticker dat de eerste 6 weer weg zijn, we zullen zien wat er gebeurt.
Leuk dat er weer een Skill renner bij zit!

edit:
@andro
Timmer dus

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 08 jul 2009 15:32

Ik zie het ook net, Timmer inderdaad.
"Try not. Do or do not......there is no try"

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 08 jul 2009 15:33

Wordt het bij Columbia niet een beetje afwegen wat ze aankunnen? Ik denk dat de ploeg gisteren in de ploegentijdrit ook al minder presteerde doordat ze de dagen daarvoor veel op kop reden. Als ze vandaag ook weer vol gaan achtervolgen voor Cavendish dan missen Martin en Kirchen mogelijk belangrijke steun in de bergen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 08 jul 2009 15:35

Timo 2.0 schreef:Wordt het bij Columbia niet een beetje afwegen wat ze aankunnen? Ik denk dat de ploeg gisteren in de ploegentijdrit ook al minder presteerde doordat ze de dagen daarvoor veel op kop reden. Als ze vandaag ook weer vol gaan achtervolgen voor Cavendish dan missen Martin en Kirchen mogelijk belangrijke steun in de bergen.


precies wat ik bedoel

zou me niks verbazen als we vandaag Cervélo zien fietsen

dc
Forum-lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: 23 jun 2008 01:08

dc 08 jul 2009 16:22

Timo 2.0 schreef:Wordt het bij Columbia niet een beetje afwegen wat ze aankunnen? Ik denk dat de ploeg gisteren in de ploegentijdrit ook al minder presteerde doordat ze de dagen daarvoor veel op kop reden. Als ze vandaag ook weer vol gaan achtervolgen voor Cavendish dan missen Martin en Kirchen mogelijk belangrijke steun in de bergen.


Voor wat het waard is: Kim heeft blijkbaar gezegd dat hij liever 1-2 etappes wint ipv weer een top tien.

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 08 jul 2009 16:29

Vandaag gaat Boonen zijn duivels ontbinden. Hij heeft zich tot nu toe kunnen/moeten sparen, en is volgens mijn legendarische kennersogen klaar om vandaag toe te slaan.
Om daarna weer weg te duiken in de buik van het peleton tot in Parijs.

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 08 jul 2009 18:02

Arme gesink...
De raboploeg moet de gifbeker wel helemaal leegdrinken volgens mij...

Plaats reactie