ULTREMO R
Inmiddels ook een paar R1's binnengekregen. Keurig met twee biba's en een snoephart met 'Sorry' erop... Ik zal ze vanmiddag eens op de weegschaal leggen, ben benieuwd of de 180 gram gehaald wordt...
@FW; Op zich vervelend voor jou, maar zwart is de meest gangbare kleur en ik denk dat een ieder zeer content mag zijn hoe Schwalbe dit probleem heeft opgelost... Niet zo miepen dus!
@FW; Op zich vervelend voor jou, maar zwart is de meest gangbare kleur en ik denk dat een ieder zeer content mag zijn hoe Schwalbe dit probleem heeft opgelost... Niet zo miepen dus!
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg
-
- Forum-lid
Die 180 gr. vind ik niet het belangrijkst, maar kan iemand nu eindelijk bevestigen of alle problemen nu eindelijk voorbij zijn bei usere Freunde von Schwalbe? Ik heb de Ultremo's graag omdat ze wat ruimer om de velg vallen en dus zonder zwaar wrikken met bandenlichters van mijn carbon wielen kan halen. Dit in tegenstelling tot de Conti's 4000!
Sirocco Dynamic Campa Chorus 08
Valt me niet mee, dat gewicht. Wel een heel mooi soepel bandje.
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook ik heb de banden kunnen omrulilen bij Schwalbe. Op 16 februari bevestiging gehad dat de banden bij hun binnen waren en zouden per direct een paar nieuwe banden versturen.
Ze zijn nu een week weg, maar heb nog geen nieuwe binnen. Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze binnen zijn?
Edit. De bandjes zijn binnen. Ze waren afgeleverd bij de buren. Nu nog droog weer en rijden maar.
Ze zijn nu een week weg, maar heb nog geen nieuwe binnen. Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze binnen zijn?
Edit. De bandjes zijn binnen. Ze waren afgeleverd bij de buren. Nu nog droog weer en rijden maar.
Welke banden heb je geleverd gekregen dan? Ik wacht intussen namelijk al maanden op de nieuwe versie met gekleurde (grijze) accenten en ondanks dat ik durano's en een keer de zwarte toegestuurd heb gekregen, wordt het voor mijn gevoel maar steeds weer uitgesteld. Nu zou het medio februari zijn wat intussen ook alweer is gepasseerd...
ik heb een tijdje geleden wel een kaart gekregen waarop stond dat ze me niet vergeten waren en dat de gekleurde versies nog op zich lieten wachten. Afgelopen zaterdag zag ik inderdaad dat bij Hopmans alle kleuren wel al beschikbaar waren. Komt dus binnenkort waarschijnlijk wel goed. Medio februari is nog maar net voorbij natuurlijk
-
- Forum-lid
Ik denk inderdaad dat dat ook wel goed komt.
Ik heb laatst uit de garantie de nieuwe Ultremo's ontvangen. Schwalbe is meer dan haar afspraken nagekomen in mijn ogen door extra binnenbandjes en de durano's te leveren. Omdat jullie de gekleurde versie hadden zal dat idd wat langer op zich laten wachten.
Ik heb laatst uit de garantie de nieuwe Ultremo's ontvangen. Schwalbe is meer dan haar afspraken nagekomen in mijn ogen door extra binnenbandjes en de durano's te leveren. Omdat jullie de gekleurde versie hadden zal dat idd wat langer op zich laten wachten.
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik blijf het wel hilarisch vinden hoe iedereen het schijnbaar zo goed vindt van Schwalbe. Terwijl dit wel 't minste is wat ze moesten doen, want ze hebben gewoon verzuimd om de banden terug te roepen toen ze al lang wisten dat er problemen mee waren. Daardoor zijn kansen in wedstrijden en cyclo's in rook op gegaan, maar nog veel erger is dat er mensen door die ontploffende banden gevallen zijn.