Over de wielersport en zijn beoefenaars.

"Theo Bos volgend jaar in wielerpeloton"

bmiller
Forum-lid

bmiller 26 aug 2010 11:48

Theo Bos zal idd de sprint moeten aantrekken voor Hushovd. Maar toch laat maar lekker ervaring opdoen.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 26 aug 2010 11:52

Ik hoop dat hij straks tevreden kan terugkijken op deze ronde. Dat hij op de een of andere manier succes heeft gehad (met succes de sprint aantrekken, deftig de bergetappes uitrijden). Hij zit namelijk al weer te denken aan het onderdeel Omnium op de Olympische spelen... En hij vond het onlangs heerlijk op de baan. Dus.

johnwx
Forum-lid

Gebruikersavatar johnwx 26 aug 2010 11:55

BMiller schreef:Theo Bos zal idd de sprint moeten aantrekken voor Hushovd. Maar toch laat maar lekker ervaring opdoen.

Moet die noor er wel over heen komen anders krijgen we zoiets

http://www.youtube.com/watch?v=BQO4_STc_CM
"Arno van Boeijen" 15/09/1968 - 02/04/2003

geer
Forum-lid

geer 26 aug 2010 21:55

BMiller schreef:Theo Bos zal idd de sprint moeten aantrekken voor Hushovd. Maar toch laat maar lekker ervaring opdoen.

Dat geloof je toch zelf niet. Dan ken je Theo Bos niet. Die gaat 100% voor eigen kans, daar waar het kan. En laten we eerlijk zijn, Hushovd heeft echt niet meer de snelheid om de strijd met Cav en Ale jet aan te gaan.

Ik geloof in Theo Bos, HUP THEO, HUP!!!!

HenH
Forum-lid

HenH 26 aug 2010 21:58

+1 voor Theo, wordt vanaf zaterdag avond weer genieten;)
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 aug 2010 22:07

Geer schreef:

Dat geloof je toch zelf niet. Dan ken je Theo Bos niet. Die gaat 100% voor eigen kans, daar waar het kan. En laten we eerlijk zijn, Hushovd heeft echt niet meer de snelheid om de strijd met Cav en Ale jet aan te gaan.

Ik geloof in Theo Bos, HUP THEO, HUP!!!!

Dan zou van Poppel zwakzinnig zijn en dat denk ik toch niet, als je 2 topsprinters hebt laat je die samen werken. Anders vissen ze waarschijnlijk steeds beide achter het net. Zonder Renshaw was Cavendish waarschijnlijk niet aan 't winnen gekomen in de Tour. Ben trouwens wel benieuwd hoe dat in de Vuelta gaat lopen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

geer
Forum-lid

geer 26 aug 2010 22:23

In de tour won Cavendish ook zonder Renshaw. En of Van Poppel zwakzinnig is. Vraag het eens aan de Belgen..??

Maar goed, jij denk toch niet dat Hushovd direct de strijd kan aangaan met Cavendish. Samenwerken ok. Maar Bos is echt niet de laatste vaste man voor Hushovd. Zal een beetje worden wie aangeeft de benen te hebben. Bos is trouwens een van de sprinters die Cavendish al verslagen heeft dit jaar...dusssss

HenH
Forum-lid

HenH 26 aug 2010 22:36

Daar mag je toch de kanttekening plaatsen dat Cavendish echt niet in vorm was.
Bij de Tour was hij dat wel en dat had hij zelf ook niet verwacht.
Toch verheug ik mij er op en wacht ik op het moment dat Theo Cavendish gaat verslaan!
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

geer
Forum-lid

geer 26 aug 2010 22:42

Ach, hij won van Cav, das mooi mee genomen. Laten we hopen op weer 1 of meerdere etappe overwinningen voor en nederlander.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 aug 2010 23:50

Geer schreef:In de tour won Cavendish ook zonder Renshaw. En of Van Poppel zwakzinnig is. Vraag het eens aan de Belgen..??

Maar goed, jij denk toch niet dat Hushovd direct de strijd kan aangaan met Cavendish. Samenwerken ok. Maar Bos is echt niet de laatste vaste man voor Hushovd. Zal een beetje worden wie aangeeft de benen te hebben. Bos is trouwens een van de sprinters die Cavendish al verslagen heeft dit jaar...dusssss

Ja daar zal Cavendish zich druk om maken, dat Bos in een sprintje om niets hem er in februari opgelegd heeft. Kom op zeg, Bos moet alles nog bewijzen op de weg. Hij heeft een paar leuke etappes gewonnen dit jaar, maar dat is het dan ook. Kijk ff naar de erelijst van Hushovd, daar kan Bos alleen nog maar van dromen. Welke sprinter heeft trouwens Cavendish nog niet verslagen? Op de Tour na heeft hij gewoon belabberd gereden en werd hij met regelmaat geklopt.

En dat gedoe vorig jaar in de Giro had niets te maken met van Poppel, maar met een Belg die 30 km lang niet luisteren wil en dan als het niet meer nodig is in z'n remmen gaat knijpen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dvangennip
Forum-lid
Contact

dvangennip 27 aug 2010 02:21

Ik snap trouwens de ophef niet over het 'nieuws' dat Bos denkt aan Olympische deelname. Dat liet hij al doorschemeren toen hij de overstap maakte en dat is toen ook zo in de media opgetekend (o.a. in dit artikel van de Volkskrant). Oké, in combinatie met de opheffing van het Cérvelo Test Team klinkt het anders, al moet dat laatste officieel nog bevestigd worden.

Daarnaast schrijft iedereen hier Hushovd nogal rap af na een wat trage tour met 'slechts' één overwinning. Die man kan dingen die Bos nog niet heel goed kan / heeft bewezen te kunnen (lastige aankomsten, 3 weken overleven).

Mr_T
Forum-lid

Mr_T 27 aug 2010 11:34

Thor moet zich lekker als klassieker-winnaar gaan omvormen. Dan gaat hij nog wel even mee.

Bos = de klos

Hoop voor hem dat hij een team kan vinden, waar hij ook een rol kan spelen.
Ben tot nu toe niet overtuigd dat hij op de weg thuis hoort, in vergelijking met zijn baan prestaties. Als Nederlander hoop ik het natuurlijk wel.

Plaats reactie