Pagina 32 van 34

Geplaatst: 22 jan 2009 00:19
door bosracer
Het TCR Advanced SL Team frame blinkt niet uit met een flitsend design maar ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het frame kwalitatief op een zeer hoog niveau zit. Dit laten de testen overigens ook zien.
Ik heb nog geen honderden kilometers kunnen rijden maar de eerste indrukken zijn zeer goed: voor mij een prettige zithouding, zeer stijf en licht.

Geplaatst: 22 jan 2009 01:06
door johnelst
Het is jammer dat Giant (nog) geen crossframe heeft. Maar ik weet dat de renners nu midden in het seizoen alleen genoegen zouden nemen met een vrijwel exacte kopie van de Colnago's. Ik ben zelf een op en top Colnago fan en vind het jammer dat Rabo overstapt, maar laten we nou niet denken dat ze bij Giant geen fiets kunnen bouwen. STERKER..... velen van u rijden op een parchtig carbon frame van een mooi en duur merk dat zo uit de carbonfabriek van Giant komt. Giant is namelijk de grootste leverancier van carbon frames en zij hebben ook nog eens de meeste ervaring in huis!!!! De nieuwe wegfiets vind ik overigens opvallend mooi gestyled met de witte kleuren, decals en Dura Ace. Nog een opmerking; ook Ridley heeft destijds moeite gehad om de profs (Lotto) tijdig van een goed frame te voorzien en de kennis toen gehaald bij "collega's". Geloof me, in het prof peloton komen zeer veel onderdelen en kleding voor waar andere stickers op zitten dan van het merk die het geleverd heeft. Wij, de consument, worden om commerciele belangen vaak voor de gek gehouden, maar wat maakt het uit. Fiets, kijk en geniet........

Geplaatst: 23 jan 2009 14:44
door surplomb
dronkert schreef:
Il Volo schreef:Che Terrano!
Da's de verkeerde kant op, makker; letterlijk maar zeker ook figuurlijk.


Het is al zo vaak gezegd en nog maar eens een keer: LEZEN.


Viva de Graafschap!

Geplaatst: 23 jan 2009 14:57
door michelvd
Waarom rijdt Rabobank ion Australiƫ eigenlijk nog steeds rond op Colnago, gaat het contract met Giant pas later in of zo.
Ik kwam tenminste deze foto tegen: http://www.tourdownunder.com.au/2009/files/Classic.jpg

Laat maar, staat weliswaar bij de 2009 files, maar is toch een oudere foto.
Ik zag later deze: http://www.tourdownunder.com.au/2009/ph ... g03_08.jpg

Geplaatst: 23 jan 2009 15:00
door perik
Dat is volgens mij niet een foto van dit jaar. Zie bijvoorbeeld: http://cyclingnews.com/photos/2009/jan0 ... Hkg2034299

Geplaatst: 23 jan 2009 15:01
door havana
Ik weet dat er 2009 in de adresbalk staat, maar volgens mij is dit een foto van vorig jaar. Ook te zien aan de tenues van vorig jaar. Zit meer wit in het tenue zit jaar.

[edit]

Perik was me net voor.

Geplaatst: 23 jan 2009 15:01
door Theo V
Is duidelijk een foto van niet dit jaar, kijk maar naar de shirts.
Ze rijden echt op Giants.

Geplaatst: 23 jan 2009 15:04
door michelvd
haha, had mijn post ondertussen al aangepast, was inderdaad een oude foto.

Geplaatst: 26 jan 2009 16:38
door evilhomer
rijdt boom nog steeds op een (omgestickerde) Colnago? of is de Giant crosser inmiddels akkoord bevonden?

Geplaatst: 26 jan 2009 17:11
door amclassic-fan
Waarom zouden ze voor die laatste paar wedstrijden nog omschakelen? Dan hadden ze 't wel meteen gedaan.

Geplaatst: 26 jan 2009 17:19
door foosho
Een paar maandjes geleden hadden ze bij Giant alleen nog maar een alu versie, uiteraard gaan ze daar niet mee crossen. 't Lijkt me sterk dat ze nu dan al een carbonframe in productie hebben, misschien al wel testframes ofzo.

Of het realistisch is dat Giant een frame klaar moest hebben weet ik niet, kennelijk niet (dat ze het vergeten zijn geloof ik niet). Met overstickeren is wmb niks mis, de rijder wordt zo iig niet de dupe.

Geplaatst: 26 jan 2009 17:41
door evilhomer
Ik was gewoon benieuwd. Uiteraard is er niks mis met omstickeren, integendeel, ik zou het veel erger vinden als hij vanwege sponsorverplichtingen een fiets in de maag gesplitst krijgt die niet voldoet.