Fietsfanaten gezocht ZH
Misschien zijn er liefhebbers om a.s. zaterdag 25okt te rijden, suggestie voor vertrek: de zuidkant onderaan de Van Brienenoordbrug, wie?
Ik kan uit ervaring melden dat Body niet zo hard fietst als het evenbeeld van zijn avatar. Het is wel een hele aardige jongen: dat dan weer wel.
[quote="Corniel"]Ik kan uit ervaring melden dat Body niet zo hard fietst als het evenbeeld van zijn avatar. Het is wel een hele aardige jongen: dat dan weer wel. [/quote]
Dat was anders alweer bijna 2 jaar terug. Ik ga nu wel een stuk sneller, dus het is uitkijken geblazen
:p
Dat was anders alweer bijna 2 jaar terug. Ik ga nu wel een stuk sneller, dus het is uitkijken geblazen
:p
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
*schop*
Mijn vaste fietsmaten hebben de laatste 2 weken slechte excuses...
Over 3 weken ben ik voor mijn werk een tijd niet in het land en ik ben bang dat daarna de dagen te kort worden om na het werk nog even een rondje te maken. daarom stel ik voor:
volgende week ma, di, wo of do vanaf 18u, afspraak ergens tussen Delft - Leidschendam - Zoetermeer, een rondje van ca 60 km, in ieder geval 20:30 weer bij het startpunt.
Wie gaat er mee?
Mijn vaste fietsmaten hebben de laatste 2 weken slechte excuses...
Over 3 weken ben ik voor mijn werk een tijd niet in het land en ik ben bang dat daarna de dagen te kort worden om na het werk nog even een rondje te maken. daarom stel ik voor:
volgende week ma, di, wo of do vanaf 18u, afspraak ergens tussen Delft - Leidschendam - Zoetermeer, een rondje van ca 60 km, in ieder geval 20:30 weer bij het startpunt.
Wie gaat er mee?