Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Het grote ergernissen toppic.

whocares
Forum-lid

whocares 21 aug 2011 15:29

jcb schreef:
Who cares ;)
Die is al vele malen gebruik ;) ( dus dat ben ik onderhand al gewend )
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 29 mei 2012 20:39

scepticus schreef:Verschrikkelijke ergernis toen ik vanavond tv keek: een reclame van Sparta om electrische fietsen specifiek aan jongeren te slijten!
1: De electrische fiets is een oplossing voor een probleem dat de industrie zelf bedacht heeft. (luxe stadsfietsen/hybrides zijn loodzware tanks)
2: Jongeren op een electrische fiets? Holland needs to harden the f*ck up!!
En laatst was dit spotje gewoon wéér te zien hè! :evil:
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Joren1990
Forum-lid

Gebruikersavatar Joren1990 19 jun 2012 23:55

Houten! Laatst doorheen gefietst van mijn ouderlijk huis in Eindhoven naar mijn kamer in Utrecht. Wat haalde ik daar mijn gemiddelde naar beneden GRRRR!!!! En nog wel de fietsstad van 2008! (wat fijn dat ik hier even deze frustratie kwijt kan, zit nu al een paar dagen opgekropt :P )
Giant TCR 0 '11

gamiel
Forum-lid

gamiel 20 jun 2012 12:11

Afdalende Belg die me sneed in Gorges de la Nesque afgelopen week. Zo'n bijna-bejaarde die denkt dat ie midden in een koers zit en me inhaalt en z'n fiets binnen een halve meter weer in mijn lijn (dus voor mijn wiel) gooit. Wat een sukkel .... Dat heb ik 'm laten weten ook, in woord en gebaar. En hij nog claimen dat er niets aan de hand was ... Vervolgens hebben we de gaskraan opengedraaid en 'm er finaal afgereden in de rest van de kloof/afdaling.

Inhalen is prima, maar hou afstand bij het terugkomen op de lijn, er is ruimte genoeg op de weg ....
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 15 jul 2013 22:33

Vandaag weer eens in een groepje gereden. Grootste ergernis blijft toch rammelende zadeltasjes, argggg :evil: . Doe er dan een elastiekje om! Maar ja als je dat zegt ..... :D
What makes the boat go faster?

GoldenRatio
Forum-lid

GoldenRatio 15 jul 2013 23:08

scepticus schreef:
scepticus schreef:Verschrikkelijke ergernis toen ik vanavond tv keek: een reclame van Sparta om electrische fietsen specifiek aan jongeren te slijten!
1: De electrische fiets is een oplossing voor een probleem dat de industrie zelf bedacht heeft. (luxe stadsfietsen/hybrides zijn loodzware tanks)
2: Jongeren op een electrische fiets? Holland needs to harden the f*ck up!!
En laatst was dit spotje gewoon wéér te zien hè! :evil:
Ja Sparta doet zijn naam eer aan . . . of toch niet?
De enige jongere in mijn buurt die ik op een elektrische fiets zie is trouwens een junk :mrgreen:

dario
Forum-lid

dario 16 jul 2013 08:41

Vorige week weer zo'n oetlul: ik rijd op het jaagpad aan zo'n 34-35km/u; zie ik er een aan iets lager tempo voor me uit rijden, dus ga er voorbij, in de veronderstelling dat hij wel zal aanpikken. Doet-ie ook; op zich geen bezwaar: mijn slipstream kost niks, en dat hij de hele tijd, ook als mijn vaart wat zakt tot zijn initiële tempo, niet overpakt daar kan ik ook nog mee leven. Maar een kruispunt verderop komt hij dan toch voor mij, dus ik denk: fijn, kan ik ook wat aanhangen - tot hij daar meteen belachelijk hard begint te malen om me toch maar los te rijden. Omdat ik geen zin heb in dat soort spelletjes laat ik hem dus maar gaan, goed wetend dat hij dat hoge tempo geen twee kilometer volhoudt - en inderdaad: even verderop stokt het al, en rijd ik hem op mijn gewone gangetje weer voorbij... waarna hij doodleuk weer mijn achterwiel pakt.
Ik wou hem nog vragen of hij dit zelf nu ook niet een beetje belachelijk vond, maar 't was er zo eentje met een i-pod in zijn kop... :roll:

En helemaal schokkend was de vaststelling dat zo'n eikel dus ook met een Bianchi rijdt... :(
(maar 't was wel een witte!)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 16 jul 2013 09:11

Het grote ergernissen toppic is fout gespeld!!!

Topic is met een P. Als we ons dan toch aan het ergeren zijn,....dan kan dit er ook wel bij
Live fast; die young. mijn blog

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 16 jul 2013 09:23

rob74 schreef:Het grote ergernissen toppic is fout gespeld!!!

Topic is met een P. Als we ons dan toch aan het ergeren zijn,....dan kan dit er ook wel bij
Wellicht met opzet door TS :lol:

dario
Forum-lid

dario 16 jul 2013 09:25

Die was al eens gepasseerd, helemaal aan het begin van dit 'toppic'! ;)

Vooral grappig omdat de TS zich oorspronkelijk vooral aan taalfouten leek te ergeren... :mrgreen:
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 16 jul 2013 09:27

dario schreef: En helemaal schokkend was de vaststelling dat zo'n eikel dus ook met een Bianchi rijdt... :(
(maar 't was wel een witte!)
En wss in een bolletjes of kampioenstrui + zwarte sokken :D

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 16 jul 2013 09:41

liviolivius schreef:
Wellicht met opzet door TS :lol:
jaapieo fietst niet meer, zit meer 'in de boten' tegenwoordig...

Plaats reactie