Die is al vele malen gebruik ( dus dat ben ik onderhand al gewend )jcb schreef:
Who cares
Het grote ergernissen toppic.
En laatst was dit spotje gewoon wéér te zien hè!scepticus schreef:Verschrikkelijke ergernis toen ik vanavond tv keek: een reclame van Sparta om electrische fietsen specifiek aan jongeren te slijten!
1: De electrische fiets is een oplossing voor een probleem dat de industrie zelf bedacht heeft. (luxe stadsfietsen/hybrides zijn loodzware tanks)
2: Jongeren op een electrische fiets? Holland needs to harden the f*ck up!!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Houten! Laatst doorheen gefietst van mijn ouderlijk huis in Eindhoven naar mijn kamer in Utrecht. Wat haalde ik daar mijn gemiddelde naar beneden GRRRR!!!! En nog wel de fietsstad van 2008! (wat fijn dat ik hier even deze frustratie kwijt kan, zit nu al een paar dagen opgekropt )
Giant TCR 0 '11
Afdalende Belg die me sneed in Gorges de la Nesque afgelopen week. Zo'n bijna-bejaarde die denkt dat ie midden in een koers zit en me inhaalt en z'n fiets binnen een halve meter weer in mijn lijn (dus voor mijn wiel) gooit. Wat een sukkel .... Dat heb ik 'm laten weten ook, in woord en gebaar. En hij nog claimen dat er niets aan de hand was ... Vervolgens hebben we de gaskraan opengedraaid en 'm er finaal afgereden in de rest van de kloof/afdaling.
Inhalen is prima, maar hou afstand bij het terugkomen op de lijn, er is ruimte genoeg op de weg ....
Inhalen is prima, maar hou afstand bij het terugkomen op de lijn, er is ruimte genoeg op de weg ....
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
-
- Forum-lid HC
Vandaag weer eens in een groepje gereden. Grootste ergernis blijft toch rammelende zadeltasjes, argggg . Doe er dan een elastiekje om! Maar ja als je dat zegt .....
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Ja Sparta doet zijn naam eer aan . . . of toch niet?scepticus schreef:En laatst was dit spotje gewoon wéér te zien hè!scepticus schreef:Verschrikkelijke ergernis toen ik vanavond tv keek: een reclame van Sparta om electrische fietsen specifiek aan jongeren te slijten!
1: De electrische fiets is een oplossing voor een probleem dat de industrie zelf bedacht heeft. (luxe stadsfietsen/hybrides zijn loodzware tanks)
2: Jongeren op een electrische fiets? Holland needs to harden the f*ck up!!
De enige jongere in mijn buurt die ik op een elektrische fiets zie is trouwens een junk
Vorige week weer zo'n oetlul: ik rijd op het jaagpad aan zo'n 34-35km/u; zie ik er een aan iets lager tempo voor me uit rijden, dus ga er voorbij, in de veronderstelling dat hij wel zal aanpikken. Doet-ie ook; op zich geen bezwaar: mijn slipstream kost niks, en dat hij de hele tijd, ook als mijn vaart wat zakt tot zijn initiële tempo, niet overpakt daar kan ik ook nog mee leven. Maar een kruispunt verderop komt hij dan toch voor mij, dus ik denk: fijn, kan ik ook wat aanhangen - tot hij daar meteen belachelijk hard begint te malen om me toch maar los te rijden. Omdat ik geen zin heb in dat soort spelletjes laat ik hem dus maar gaan, goed wetend dat hij dat hoge tempo geen twee kilometer volhoudt - en inderdaad: even verderop stokt het al, en rijd ik hem op mijn gewone gangetje weer voorbij... waarna hij doodleuk weer mijn achterwiel pakt.
Ik wou hem nog vragen of hij dit zelf nu ook niet een beetje belachelijk vond, maar 't was er zo eentje met een i-pod in zijn kop...
En helemaal schokkend was de vaststelling dat zo'n eikel dus ook met een Bianchi rijdt...
(maar 't was wel een witte!)
Ik wou hem nog vragen of hij dit zelf nu ook niet een beetje belachelijk vond, maar 't was er zo eentje met een i-pod in zijn kop...
En helemaal schokkend was de vaststelling dat zo'n eikel dus ook met een Bianchi rijdt...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid HC
Wellicht met opzet door TSrob74 schreef:Het grote ergernissen toppic is fout gespeld!!!
Topic is met een P. Als we ons dan toch aan het ergeren zijn,....dan kan dit er ook wel bij
Die was al eens gepasseerd, helemaal aan het begin van dit 'toppic'!
Vooral grappig omdat de TS zich oorspronkelijk vooral aan taalfouten leek te ergeren...
Vooral grappig omdat de TS zich oorspronkelijk vooral aan taalfouten leek te ergeren...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid HC
En wss in een bolletjes of kampioenstrui + zwarte sokkendario schreef: En helemaal schokkend was de vaststelling dat zo'n eikel dus ook met een Bianchi rijdt...
-
- Forum-lid
jaapieo fietst niet meer, zit meer 'in de boten' tegenwoordig...liviolivius schreef:
Wellicht met opzet door TS