Het is een 9-speed 105, dus van voor 2007 zelfs.
Gazelle
-
- Forum-lid
Het mysterie is ontrafeld! Zoals eerder vermeld, betreft het een Gazelle Gold Line Racing, die in de jaren rond 2000 de hoofdleverancier was van o.a. de schaatsteams van de KNSB, Spaarselect en DSB. Hoewel de verschillen miniem zijn tussen de 2000 en 2001 edities, is het aan het zadel te zien dat het om een 2001 editie gaat. Dank u allen voor de behulpzame reacties!
Vandaag wat foto's geschoten van mijn Gazelle Special.
Eerder had ik al foto's geplaatst in het retro-topic, nu maar in het Gazelle-topic.
Er zijn niet veel dingen veranderd. Het zadel staat rechter (en ik zit er nu goed op) en er is een setje nieuwe banden opgekomen, Michelin Dynamic. Er zat eerder een band op met bruine wang en een compleet zwarte, wat het een rommelig geheel maakt.
De fiets is een Gazelle Special, Reynolds 531, uit 1998. Met Campagnolo Centaur 9-speed en Campagnolo Omega velgen.
-
- Forum-lid
Ben nieuw hier, hoi!
Zijn er hier op het forum mensen die de geselecteerd zijn om een Champion Mondial 125 te bestellen? Wat geeft voor jou de doorslag om hem wel/niet te bestellen? Ben gewoon nieuwsgierig
Zijn er hier op het forum mensen die de geselecteerd zijn om een Champion Mondial 125 te bestellen? Wat geeft voor jou de doorslag om hem wel/niet te bestellen? Ben gewoon nieuwsgierig
-
- Forum-lid HC
Ik had wel de gevraagde 59 het 953 frame, ik heb de code verstuurd aangezien ik er bij nader inzien ook geen gebruik van ga maken!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
Ben je toch te laat??
Je hebt tot en met zondag 13 augustus 2017 de tijd om de bestelling te plaatsen. Daarna zal de code niet meer werken en krijg iemand anders de kans om hem te bestellen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
Wauwie, lees dit nu pas en vind de framesets ook wel aan de prijs, maar ben erg benieuwd naar het eindresultaat!