Quoten: Origineel geplaatst door meeuh op 15 Februari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 15 Februari 2007
Tja, maar waarom mogen de junioren van DCM dan wel gewoon in Frankrijk rijden? Die reden vorig jaar ook al met reclame van Unibet.
Vorige jaar mocht unibet ook gewoon starten in franse wedstrijden. Het slaat gewoon nergens op
Moet je voor de grap eens opzoeken waneer die wet van kracht ging. Jongens, denk eens na voordat iedereen gaat roepen dat het "pesten" is. Per 1 januari 2007 is reklame voor kansspelen in Frankrijk verboden met uitzondering van FdJ, PMU en de buitenlandse nationale loterijen (Lotto, Staatsloterij, etc.). Een wet van de Franse regering aangenomen door het Franse parlement.
Waar rijden de profs in 2007 op?
Quoten: Origineel geplaatst door TimoWr op 22 Februari 2007
Moet je voor de grap eens opzoeken waneer die wet van kracht ging. Jongens, denk eens na voordat iedereen gaat roepen dat het "pesten" is. Per 1 januari 2007 is reklame voor kansspelen in Frankrijk verboden met uitzondering van FdJ, PMU en de buitenlandse nationale loterijen (Lotto, Staatsloterij, etc.). Een wet van de Franse regering aangenomen door het Franse parlement.
Ik vraag me nog steeds af of die (m.i. protectionistische) wetsbepaling in het kader van de Europese regelgeving niet vernietigd kan worden!
Europees recht kan zo mooi zijn, is deze week nog maar een gebleken in het liftendossier (recordboete voor kartelafspraken): lang leve de Europese anti-trust regels.
Ik vraag me nog steeds af of die (m.i. protectionistische) wetsbepaling in het kader van de Europese regelgeving niet vernietigd kan worden!
Europees recht kan zo mooi zijn, is deze week nog maar een gebleken in het liftendossier (recordboete voor kartelafspraken): lang leve de Europese anti-trust regels.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Oude astana shirtjes dus.. Aangezien de liberty mannen er nog achter rijden. Desalniettemin zijn ze wel vreselijk vet. Borat op je schouder Kom je als eerste over de streep trek je je shirtje recht wie staat er op, juist ja .. BORAT
Quote: Origineel geplaatst door zeemeeuw op 03 Maart 2007
dat ook al een beetje aan fotoshop grtz
denk dat het photo shop is als je naar het hoofd van borat kijkt op de rechter schouder van de gele kleding en dan die van daar achter juist ja er zit verschil ook op de linker hoor
maar het kan even goed echte humor zijn wie weet
dat ook al een beetje aan fotoshop grtz
denk dat het photo shop is als je naar het hoofd van borat kijkt op de rechter schouder van de gele kleding en dan die van daar achter juist ja er zit verschil ook op de linker hoor
maar het kan even goed echte humor zijn wie weet
Quoten: Origineel geplaatst door zeemeeuw op 03 Maart 2007
ik kan mij wel niet herinneren in welke koers ze dit geragen hebben
grtz
Haha!
Enkele foto's van proffietsen voor de Omloop vandaag.
Cofidis:
En DFL-Cyclingnews-Litespeed, waar ik gisteravond langsging. Litespeed Siena:
ik kan mij wel niet herinneren in welke koers ze dit geragen hebben
grtz
Haha!
Enkele foto's van proffietsen voor de Omloop vandaag.
Cofidis:
En DFL-Cyclingnews-Litespeed, waar ik gisteravond langsging. Litespeed Siena:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve