Pagina 32 van 52

Geplaatst: 30 apr 2009 11:36
door janjmagic
Super prijzen met een waardeloze service= altijd negatief

Geplaatst: 30 apr 2009 11:50
door perik
Hoezo? Slechte service kan ik bij de race/mtb specialist hier in de buurt ook wel krijgen! Maar voor fatsoenlijke prijzen ga ik toch liever naar Salden/Mantel etc. Voor vragen heb je het internet, daarvoor ben je niet afhankelijk van een verkoper.

Geplaatst: 30 apr 2009 11:52
door janjmagic
Ik geef aan dat het voor een bedrijf, in dit geval Salden, altijd een negatief imago overblijft als je in deze combinatie in het nieuws komt.

Geplaatst: 30 apr 2009 12:12
door perik
@janmagic: ahaa, daar heb je gelijk in. Op dit forum kunnen de "dozenschuivers" het niet snel goed doen. Aan de andere kan vraag ik me af waarom diegenen die service (wat dat dan ook moge inhouden) zo enorm belangrijk vinden toch naar Salden/Mantel gaan. Als je wilt dat een verkoper alle tijd voor je neemt en je een kopje koffie aanbiedt, dan moet je gewoon niet een winkel binnenstappen waar 20 man in de rij voor de kassa staan m.i.

Geplaatst: 30 apr 2009 12:25
door janjmagic
Perik: Dat laatste ben ik met je eens, maar als zakenman zou ik zeggen geef je personeel een opleiding in klantvriendelijkheid. Hierdoor krijg je meer sympathie bij je afnemers die trouw terugkomen en ondanks de geringe (?) marge door meer te verkopen je rendement gaan verbeteren. Een koffieautomaat van een bekend merk neerzetten en de klanttevredenheid stijgt al met stip!

Geplaatst: 02 mei 2009 17:04
door quarante
Mijn mail:

Beste heer/mevrouw

Op de website staan 3 paar Bontrager schoenen, ik vroeg me af of jullie
nog andere soorten hebben in de winkel zelf, aangezien ik op zoek ben
naar de witte Bontrager RXL's met gouden letters. (zie plaatje).

Kunnen jullie deze eventueel bestellen? Zoja, voor welke prijs?

Mvg.




Het antwoord van Salden:


Die zijn er wel, maar staan nog niet online, ik leid je ff verder naar de kleding.

mvg
R Salden
Math Salden Biketeam
www.salden.nl



Dat vind ik nou jammer, het is zo makkelijk om even een net en compleet antwoord te geven op mijn eenvoudige vraag. Ik ben een vaste klant en geef in deze mail weer aan een product bij hun te willen kopen en toch word je zo kortaf behandeld...

Hopelijk doen ze er iets aan zodat ze op alle vlakken de beste FM van Nederland kunnen zijn.
Succes ermee. ;)

Geplaatst: 02 mei 2009 17:46
door danoontje
Hoeveel mail denk je dat die kerel op een dag krijgt....


Algemeen:
Wat zeiken we nou over Salden?
Je weet toch vooraf wat je daar wel (lage prijs) en niet (service, vriendelijke glimlach) krijgt?!?

Ik ga daar 100x liever naartoe dan naar een winkel die wel service pretendeert te leveren maar me een Dura-Ace ketting ad 50,- wil verkopen (7900).
En dan hoeft de aanbieder de ketting er nog niet eens op te leggen, dat doe ik zelf!

Moraal van het verhaal, niet zeiken of ergens anders naartoe gaan.
Salden werkt perfect, alleen moet je weten hoe je er mee omgaat. Persoonlijk heb ik er nog nooit misgegrepen, Salden heeft alles voor een schappelijke prijs.
Ik geef wel mijn uitleg op een rustige manier en in blokletters, en ik check alles (compleet, krassen etc) voor ik het koop.

En ik lees hier ook nog wat over 'kadermaten'/oftewel de framemaat.
Geldt hetzelfde voor, verdiep je erin, weet zelf wat je nodig hebt en haal het dan.
Salden moet je niet laten meten, je laat een koe toch ook geen cake bakken..?

Geplaatst: 02 mei 2009 18:40
door thomas1974
Dat je een webwinkel niet zou mogen aanspreken op service vind ik echt klinklare onzin. Er zijn zat webwinkels die je nooit hoeft te mailen/bellen, want alles loopt daar gewoon gesmeerd. En mocht je dan eens iets willen weten of mocht er iets misgaan dan wordt je wel fatsoenlijk te woord gestaan.

Ja, ik heb er wel eens wat besteld, en nee, de afhandeling ging alles behalve gesmeerd. Mijn indruk toen was dat ze daar een nogal middelmatig niveau van automatisering hebben (koppeling voorraadbeheer aan website ontbreekt bijv.) Bij Salden lijkt het voortdurend mis te gaan en daarom krijgen ze waarschijnlijk zo veel mail/telefoon.

Geplaatst: 02 mei 2009 18:45
door danoontje
Het gaat mij niet om de webwinkel. Je kunt er namelijk ook gewoon naartoe rijden en binnenstappen, dat gaat niet bij menig webwinkel.

Sterker nog, er staat 'ervaringen met math salden', niet 'ervaringen met de webwinkel van math salden.'...

Geplaatst: 02 mei 2009 19:04
door simic
Vind het eigenlijk wel grappig! Je mag toch verwachten dat ze je een goede frame maat meegeven!!! Het mag niet gekker worden zeg, een frame van bijv 2000 euro, daar mag je gewoon van verwachten dat ze je de goede frame maat meegeven!!

Dat je geen optimale service mag verwachten oke, maar dit soort dingen is moet gewoon inorde zijn!

Geplaatst: 02 mei 2009 19:10
door idske
Waarom staat dit eigenlijk onder het kopje "racefietsen" ??

Geplaatst: 02 mei 2009 19:23
door pwaverijn
idske schreef:Waarom staat dit eigenlijk onder het kopje "racefietsen" ??


omdat het kan?