Hoe Tevreden over je FM ???
- Pedaleur_de_Charme
- Forum-lid
Al een paar ervaringen met Gheysen Fietstechniek uit Zonnebeke en héél tevreden! Raad ik iedereen aan die ik ken en zij zijn heel tevreden, top in regio Ieper.
Kleine gezellige fietsenmaker, vlotte service, prijs kwaliteit is top,... Officiële verdeler van Trek en BMC racefietsen, maar je kunt er ook (net als ik) terecht met andere merken om te herstellen.
Producten zijn niet de goedkoopste, online en misschien bij andere fietsenmakers kun je misschien wel goedkoper fietsmateriaal kopen. Service daarentegen is zeker niet duur.
Kleine gezellige fietsenmaker, vlotte service, prijs kwaliteit is top,... Officiële verdeler van Trek en BMC racefietsen, maar je kunt er ook (net als ik) terecht met andere merken om te herstellen.
Producten zijn niet de goedkoopste, online en misschien bij andere fietsenmakers kun je misschien wel goedkoper fietsmateriaal kopen. Service daarentegen is zeker niet duur.
Laatst gewijzigd door Pedaleur_de_Charme op 21 mei 2016 21:11, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
amclassic-fan schreef:Je kan toch gewoon betalen voor het klusje? Als Stokie tevreden is dan was de kans aanzienlijk geweest dat hij vaker langs zou gaan, nu is het vrijwel uitgesloten.
Zeker. Als je als fm echter druk bent met vaste klanten die een afspraak plannen en het materiaalverkoop ook jou gunnen is de keuze gauw gemaakt lijkt me. Dat kun je iemand onmogelijk kwalijk nemen en al helemaal niet afdoen als "slechte service".
En bij deze een veer in de poep van Stappenbelt Zwolle. Neemt zijn klant en vooral diens fiets zeer serieus. Echte liefhebber en vakman. Minpuntje; adviesprijzen worden nageleefd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mwa.... die discussie wil ik nog wel eens voeren.bever schreef:van Rossem Wateringen. Toch wel de beste i.o. Den Haag
Veel te duur en die paar keer dat ik het heb geprobeerd ook niet echt heel geïnteresseerd en vriendelijk. Plus dat hij zijn huismerk stond aan te prijzen als "je rijdt eigenlijk gewoon op een Pinarello Dogma frame uit dezelfde mal, maar dan voor een nettere prijs'.
Dan ben je bij mij per direct DISQ als merkdealer.
Less is bore
Ik ben zéér tevreden over mijn FM. Elke keer als ik in de spiegel kijk denk ik : Wat een geweldige vent ben je toch - een top mecanicien voor je zoon en je eigen fietsen.
Ik zou ook niet zo snel weten wie ik in Zeeland aan mijn fiets zou moeten laten sleutelen. Meestal zegt de eerste zin al genoeg : Momentsleutel gebruik ik nooit - doe alles op gevoel ....pffff..
Ik zou ook niet zo snel weten wie ik in Zeeland aan mijn fiets zou moeten laten sleutelen. Meestal zegt de eerste zin al genoeg : Momentsleutel gebruik ik nooit - doe alles op gevoel ....pffff..
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- Jaap Telder
- Forum-lid
Inderdaad. Als je beweert dat een china fake Pina uit dezelfde mal komt. Ja, aan me hoela.daniel1975 schreef:Mwa.... die discussie wil ik nog wel eens voeren.bever schreef:van Rossem Wateringen. Toch wel de beste i.o. Den Haag
Veel te duur en die paar keer dat ik het heb geprobeerd ook niet echt heel geïnteresseerd en vriendelijk. Plus dat hij zijn huismerk stond aan te prijzen als "je rijdt eigenlijk gewoon op een Pinarello Dogma frame uit dezelfde mal, maar dan voor een nettere prijs'.
Beweerde mij persoonlijk dat Pinarello speciaal voor hen een uitzondering maakte en er een echte van Rossem produceerde. Hoeveel fantasie en hoe leugenachtig kan je zijn...
Je maakt jezelf als fietsenboer echt belachelijk.
-
- Forum-lid
Stappenbelt Zwolle is inderdaad erg goed, ook erg vriendelijk en weet dondersgoed waar hij het over heeft. Bennie levert ook netjes werk. Het is idd niet de goedkoopste maar de service maakt dat goed.
Maak joe woar
niet mijn ervaring. Een week voor de Dolomietenmarathon mijn fiets T.L gereden in Belgie. Mede door gesprek van Joop ,met de verzekeraar, kreeg ik € 850 terug van de verzekering en hadden ze hem ook nog op tijd tip-top in orde (incl. nieuw frame). Heb er niets op hoeven toe leggen.daniel1975 schreef:Mwa.... die discussie wil ik nog wel eens voeren.bever schreef:van Rossem Wateringen. Toch wel de beste i.o. Den Haag
Dat eigen merk weet ik niet, is sowieso buiten mijn budget. Pinarelos, de Rosas en Wiliers worden m.i nergens goedkoop aangeboden. maar tuttobici kan wel degelijk concurreren met sommige Internetaanbieders.
Qua vriendelijkheid en geïnteresseerdheid...tja, het blijven Westlanders natuurlijk, alhoewel ik wel een keer een kopje koffie aangeboden heb gekregen
Ons Haagse fietsclubje zweert in ieder geval bij van Rossem en ik zou (naast Bike-zone misschien) ook niet zo snel weten waar ik anders naar toe zou gaan.
Minpuntje zijn de openingstijden, Kunnen wat mij betreft wel wat soepeler