ISAAC
Een vraagje.weet iemand hier op het forum toevallig waar je losse Isaac voorvorken kan komen,ben erachter dat mijn vork gescheurd is,gaat om de Isaac Sonic 2008 een zwarte,tips voor een andere vork wat in het frame past zijn ook van harte welkom.
... más allá ...
Thanks,volgens mij past hij wel,ik ga ook maandag even Tehava bellen,heb inmiddels ook mijn oog laten vallen op de Columbus carve vork,door de carbonstructuur past hij perfect bij mijn frame,zijn columbus vorken ook een beetje betrouwbaar?
Wellicht dat ik m'n post beter hier kan plaatsen bij Isaacliefhebbers
Anyway, Ik denk erover om een Isaac Pascal uit 2008 aan te schaffen. Heeft iemand ervaring met dit frame? Ben erg benieuwd of het een stijf frame is, kan nl nergens de stijfheidswaarden terugvinden.
Overigens kom ik van een Focus Variado uit 2008, dat is dan ook mijn referentiekader.
Alvast bedankt
Anyway, Ik denk erover om een Isaac Pascal uit 2008 aan te schaffen. Heeft iemand ervaring met dit frame? Ben erg benieuwd of het een stijf frame is, kan nl nergens de stijfheidswaarden terugvinden.
Overigens kom ik van een Focus Variado uit 2008, dat is dan ook mijn referentiekader.
Alvast bedankt
Giant Propel Advanced Disc 1 2021
-
- Forum-lid
- Contact
zal me aansluiten bij dit draadje. Mooiste fietsen die ik ken, ben er bijzonder blij mee.
Isaac Meson. Cube Reaction GTC Pro. Garmin 500 Team. Nijmegen.
Ik heb de sonic 2008,een zeer goed frame,stijf en licht frame,als je t voor een mooie prijs kan kopen,dan zeg ik doen,krijg je geen spijt van!
http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... sonic-9106
http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... sonic-9106
-
- Forum-lid
eastwestaudio schreef:zal me aansluiten bij dit draadje. Mooiste fietsen die ik ken, ben er bijzonder blij mee.
Echt een GEWELDIGE fiets!!!
Als je wint heb je vrienden
-
- Forum-lid
Wild Romance schreef:eastwestaudio schreef:zal me aansluiten bij dit draadje. Mooiste fietsen die ik ken, ben er bijzonder blij mee.
Echt een GEWELDIGE fiets!!!
+1