Quoten: Origineel geplaatst door bikeboss op 04 Juni 2007
Op dit forum heb jijzelf, Amclassic-fan, reeds gezegd dat jij tegen alle regels in zéér diep zit, maar dat je je daar nu eenmaal goed bij voelt en het dus ook zo houdt. Voor jou kan iets abnormaals dus wel, maar voor Boonen niet?
Dat ik 2 cm dieper zit dan regel is in alle meetsystemen voor het maximum is niet extreem. Een heleboel profs zitten netzo diep, wat diep zitten betreft is het gewoon zo dat dieper beter is zolang je maar wel net zoveel vermogen kunt leveren en je rug het aan kan. Ik voel m'n rug wel eens, bijv na de Mont Ventoux omdat ik die belasting niet gewend ben, maar dat trekt in een dag weer weg. Boonen loopt al jaren te klooien met z'n rug en bij hem is het zo erg dat hij er soms niet door kan koersen of niet kan meesprinten, dan is het toch een iets ander verhaal dan bij mij denk ik zo.
Ik vond Boonen een mooie coureur, maar dat is echt wel voorbij. Als het niet lukt krijgt alles en iedereen altijd de schuld. De ene keer zijn het z'n ploeggenoten, dan zijn het de onmenselijke bergen, daarna is het weer z'n fiets. Ik hoor hem nooit zeggen dat hij gewoon zelf niet goed genoeg was op een dag.
Hoe kan een balhoofd trouwens niet functioneren? 2 lagertjes en een paar ringetjes, kan weinig mis mee gaan volgens mij. Enige wat ik kan bedenken is dat de lagers een hoek hebben ten opzichte van elkaar. Maar dat lijkt me dan weer erg onwaarschijnlijk, die Chinezen zijn niet achtelijk en Amerikanen zijn geen Belgen die niet aan kwaliteitscontrole doen.
Amclassic-fan versus Belgen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik denk niet dat Boonen onlangs nog 'geklaagd' heeft over één of ander.
Gisteren werd in een interview op TV naar zijn mening gevraagd over zijn nieuwe fiets en Tom zegt steeds wat op zijn hart ligt! (z'n karakter denk ik)
Mijn mening is dat Specialized maar moet uitmaken of ze die kosten willen maken. (we weten trouwens niet wat er contractueel afgesproken is)
Er wordt nu ook van een muis een olifant gemaakt omdat het over Toms fiets gaat. Moest het de fiets van Wilfried Cretskens zijn, werd er op dit forum er niet eens over gesproken...
Gisteren werd in een interview op TV naar zijn mening gevraagd over zijn nieuwe fiets en Tom zegt steeds wat op zijn hart ligt! (z'n karakter denk ik)
Mijn mening is dat Specialized maar moet uitmaken of ze die kosten willen maken. (we weten trouwens niet wat er contractueel afgesproken is)
Er wordt nu ook van een muis een olifant gemaakt omdat het over Toms fiets gaat. Moest het de fiets van Wilfried Cretskens zijn, werd er op dit forum er niet eens over gesproken...
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 03 Juni 2007
Misschien moet gij niet zo snel oordelen als je de situatie niet kent. Ik schat de situatie eerder in dat Boonen en co een stelletje amateurs zijn dan Specialized. Boonen is de persoon die al jaren slecht op z'n fiets en grote problemen heeft met z'n rug. Ooit 1 verkeerd woord over Specialized gehoord bij Gerolsteiner?
Ik mag toch aannemen dat Boonen en co ook wel opgemeten zijn. Als ze er dan vervolgens jaren over doen om hem correct op zijn velo te zetten zou het ook wel mogelijk kunnen zijn dat wellicht de fietsen fabrikant hen wat tegemoet moet komen. Een wisselwerking zeg maar.
Misschien moet gij niet zo snel oordelen als je de situatie niet kent. Ik schat de situatie eerder in dat Boonen en co een stelletje amateurs zijn dan Specialized. Boonen is de persoon die al jaren slecht op z'n fiets en grote problemen heeft met z'n rug. Ooit 1 verkeerd woord over Specialized gehoord bij Gerolsteiner?
Ik mag toch aannemen dat Boonen en co ook wel opgemeten zijn. Als ze er dan vervolgens jaren over doen om hem correct op zijn velo te zetten zou het ook wel mogelijk kunnen zijn dat wellicht de fietsen fabrikant hen wat tegemoet moet komen. Een wisselwerking zeg maar.
Vroeger was ik een twijfelaar maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Amclassic-fan"]
Ik vond Boonen een mooie coureur, maar dat is echt wel voorbij. Ik hoor hem nooit zeggen dat hij gewoon zelf niet goed genoeg was op een dag.
Hoe kan een balhoofd trouwens niet functioneren? 2 lagertjes en een paar ringetjes, kan weinig mis mee gaan volgens mij. Die Chinezen zijn niet achtelijk en Amerikanen zijn geen Belgen die niet aan kwaliteitscontrole doen.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Belgenhaat lijkt wel het levensmotto van Amclassic-fan. Niet fraai voor een moderator van Fiets, waarvan de oplage zonder de Belgen een ferme dreun zou krijgen. Deze Belg is niet te bekrompen om op dit forum zijn waardering uit te drukken voor o.a. de prestaties van Thomas Dekker en het professionalisme van het Rabo-team. Zelfs Amclassic-fan heb ik geprezen om zijn bijdrage over geometrie-tabellen (zie de door mij geopende discussie Stabiliteitsindex bij Techniek). Het volstaat de eerste vijf berichten van die discussie door te nemen om de oorzaak te kennen van zijn pissige, onvolwassen reacties. Ik wil er dan ook geen woorden meer aan vuil maken.
Ik vond Boonen een mooie coureur, maar dat is echt wel voorbij. Ik hoor hem nooit zeggen dat hij gewoon zelf niet goed genoeg was op een dag.
Hoe kan een balhoofd trouwens niet functioneren? 2 lagertjes en een paar ringetjes, kan weinig mis mee gaan volgens mij. Die Chinezen zijn niet achtelijk en Amerikanen zijn geen Belgen die niet aan kwaliteitscontrole doen.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Belgenhaat lijkt wel het levensmotto van Amclassic-fan. Niet fraai voor een moderator van Fiets, waarvan de oplage zonder de Belgen een ferme dreun zou krijgen. Deze Belg is niet te bekrompen om op dit forum zijn waardering uit te drukken voor o.a. de prestaties van Thomas Dekker en het professionalisme van het Rabo-team. Zelfs Amclassic-fan heb ik geprezen om zijn bijdrage over geometrie-tabellen (zie de door mij geopende discussie Stabiliteitsindex bij Techniek). Het volstaat de eerste vijf berichten van die discussie door te nemen om de oorzaak te kennen van zijn pissige, onvolwassen reacties. Ik wil er dan ook geen woorden meer aan vuil maken.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Lol mij betichten van "Belgenhaat", meer dan de helft van m'n msnlijst bestaat uit Belgen, zal ik ze echt haten. Allicht dat het ironisch was bedoeld, 2 jaar geleden was er een Belgisch merk dat bij een paar containers de kwaliteit vergat te controleren en nu deden ze bij Merckx hetzelfde (of eigenlijk juist niet).
Misschien dat het wel eens gebeurd dat ik een berichtje over het hoofd zie en niet lees. Ik weet niet waar je allemaal op suggereert, maar mijn relatie met de redactie is uitstekend.
Zo zie je maar weer dat je niet te snel conclusies moet gaan trekken.
Misschien dat het wel eens gebeurd dat ik een berichtje over het hoofd zie en niet lees. Ik weet niet waar je allemaal op suggereert, maar mijn relatie met de redactie is uitstekend.
Zo zie je maar weer dat je niet te snel conclusies moet gaan trekken.
-
- Forum-lid
@Amclassic-fan Zijn dat vrouwen of mannen ? LOL
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
- amclassic-fan
- Forum-lid HC