Trek
-
- Forum-lid
Hoewel het eigenlijk een soort vloeken in de kerk is heb ik een Campa aanvulling op mijn Trek. Het betreft een reserve wielset in de vorm van de Campagnolo Shamal (zolang ze maar snel draaien heeft niemand het waarschijnlijk in de gaten).
ndanks de tijdelijke (minder mooie) zwart/rode bandjes vind ik het resultaat zeker niet verkeerd. Nu nog even afwachten hoe de combinatie rijdt.
Zie hier het resultaat.............
ndanks de tijdelijke (minder mooie) zwart/rode bandjes vind ik het resultaat zeker niet verkeerd. Nu nog even afwachten hoe de combinatie rijdt.
Zie hier het resultaat.............
Trek Madone 5.9 Aero, Tune Olympic Gold, Dura Ace enzovoort......en Shamalletjes
Quoten: Origineel geplaatst door TrekMadone op 20 Augustus 2006
Hoewel het eigenlijk een soort vloeken in de kerk is heb ik een Campa aanvulling op mijn Trek. Het betreft een reserve wielset in de vorm van de Campagnolo Shamal (zolang ze maar snel draaien heeft niemand het waarschijnlijk in de gaten).
Hoh, vloeken in een kerk? Vind je? It makes sense... het zijn gewoon goede en mooie wielen, en ik ken er nog wel heel wat die Campa wielen draaien in een Shimano afgemonteerde fiets. Ik vind het mooi! En je kan nog steeds de stickers verwijderen, niet?
En normaal ben ik niet voor die overgekleurde bandjes, maar hier vind ik het absoluut niet storen.
Hoh, vloeken in een kerk? Vind je? It makes sense... het zijn gewoon goede en mooie wielen, en ik ken er nog wel heel wat die Campa wielen draaien in een Shimano afgemonteerde fiets. Ik vind het mooi! En je kan nog steeds de stickers verwijderen, niet?
En normaal ben ik niet voor die overgekleurde bandjes, maar hier vind ik het absoluut niet storen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
@Casran: Pieter, het is slechts ironisch bedoeld en zoals je al zei het zijn gewoon mooie wielen. Het maak mij overigens niet uit en ik zal de stickers gewoon laten zitten. Wie weet word ik nog wel een Campa fan (ooit).
Ik denk overigens wel dat zwarte bandjes het geheel wat verfijnder maken.
Ik denk overigens wel dat zwarte bandjes het geheel wat verfijnder maken.
Trek Madone 5.9 Aero, Tune Olympic Gold, Dura Ace enzovoort......en Shamalletjes
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 20 Augustus 2006
Ziet er strak uit!
Het begin is er nu de rest nog en het wordt nog wat...
Pffffffffffffffffffffffffffffffffff!
Ziet er strak uit!
Het begin is er nu de rest nog en het wordt nog wat...
Pffffffffffffffffffffffffffffffffff!
-
- Forum-lid
Ziet er goed uit idd! Wel een van de mooiste alu wielsets imho.
In 2004 het laatste jaar van levering zat de verkoopprijs zo rond de 720 Euro. Veel zijn er in Nederland niet van uitgeleverd en ik denk dat de kans dat je nog een goede set tegenkomt eigenlijk nihil is (dit was de beste set die ik tot op heden het gezien (zelfs de decals waren nog niet geraakt door de remblokjes).
Net zoals de zilveren Shamals wordt deze set een klassieker die zijn waarde moeiteloos behoudt.
Net zoals de zilveren Shamals wordt deze set een klassieker die zijn waarde moeiteloos behoudt.
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 21 Augustus 2006
Denk ik ook de nieuwe shamals lijken nergens naar.
Bij de zwarte versie (maar ook de zilveren) kunnen cosmic carbones nog niet in de schaduw staan.
Want ?? naven, stijfheid ??
Denk ik ook de nieuwe shamals lijken nergens naar.
Bij de zwarte versie (maar ook de zilveren) kunnen cosmic carbones nog niet in de schaduw staan.
Want ?? naven, stijfheid ??