Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

obodewes
Forum-lid

obodewes 27 okt 2005 12:33

Weet iemand hoe je eigen naam veranderd?? Volgens mij moet ik dat een heel nieuwprofiel opmaken??!!
Ja ik heb er bij het invullen van de profielnaam niet echt over nagedacht dat deze nog is op een shirt zou komen te staan
Alvast bedankt!!

jorisvb
Forum-lid

jorisvb 27 okt 2005 12:44

Misschien is het idd mogelijk om alleen maar voor een shirt te kiezen, dan moet je gewoon iemand vinden die eventueel je broekje over wil nemen om zo alsnog aan de gewenste aantallen te komen. Persoonlijk heb ik wel interresse in eventueel een 2e broekje, heb liever een boel broekjes dan een boel shirts. Shirt draag ik meerdere keren, maar broekje wil ik graag een schone. 

obodewes
Forum-lid

obodewes 27 okt 2005 12:46

Ik ben ook bereid er 1 over te nemen..graag zelfs!!!

jorisvb
Forum-lid

jorisvb 27 okt 2005 12:53

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 27 Oktober 2005

We zien wel , als de forumnamen ook op de broek komt dan hou ik em wel hoor!! maar dat zal wel niet en dan zien we wel verder wat we doen, mss zet ik em wel op E-Bay te koop Hmm ... lijkt mij wel een goed idee

GVD niet meteen weer terugkrabbelen he ik koop jouw broek, niet zeuren nu..ggrrr
edit: moet ik hem natuurlijk wel passen

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 27 okt 2005 13:06

Zo, ik ben even een dagje afwezig en loopt gelijk 3 pagina's achter. Wat zijn jullie allemaal actief geweest zeg!
Top voorstel TS! Look like you've got a deal.
Ik rijd ook al een tijdje in Bioracer en dat is inderdaad prima kwaliteit. Dat er ook forumleden zijn die willen sponsoren maakt het alleen maar leuker.
Een setje lijkt mij ook het mooist (itt enkel een shirt) zeker met de forumnaam erop. Niet alleen de forumnaam maakt de kleding uniek, ook het feit dat deze kleding set uniek is qua ontwerp, kleuren en bedrukking is erg leuk.
Voor mij zouden de maten t/m 10 erg handig zijn want dan weet ik precies wat ik moet bestellen (nl. hetzelfde als mijn huidige kleding).
Qua kleuren heb ik geen directe voorkeur. Zoals de meesten hier al zeiden zijn neutrale kleuren het best te combineren met de fietsen maar ook met arm en beenstukken. Sommigen zien zwart en grijs als somber, het is ook chique.
Ik kijk uit naar de voorstellen voor de ontwerpen.
Ik kan bijna niet wachten op de AGR of RvV om een 'ploeggenoot' te ontdekken in de menigte.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 27 okt 2005 13:18

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 27 Oktober 2005

Zo, ik ben even een dagje afwezig en loopt gelijk 3 pagina's achter. Wat zijn jullie allemaal actief geweest zeg!
Top voorstel TS! Look like you've got a deal.
Ik rijd ook al een tijdje in Bioracer en dat is inderdaad prima kwaliteit. Dat er ook forumleden zijn die willen sponsoren maakt het alleen maar leuker.
Een setje lijkt mij ook het mooist (itt enkel een shirt) zeker met de forumnaam erop. Niet alleen de forumnaam maakt de kleding uniek, ook het feit dat deze kleding set uniek is qua ontwerp, kleuren en bedrukking is erg leuk.
Voor mij zouden de maten t/m 10 erg handig zijn want dan weet ik precies wat ik moet bestellen (nl. hetzelfde als mijn huidige kleding).
Qua kleuren heb ik geen directe voorkeur. Zoals de meesten hier al zeiden zijn neutrale kleuren het best te combineren met de fietsen maar ook met arm en beenstukken. Sommigen zien zwart en grijs als somber, het is ook chique.
Ik kijk uit naar de voorstellen voor de ontwerpen.
Ik kan bijna niet wachten op de AGR of RvV om een 'ploeggenoot' te ontdekken in de menigte.

Als je reeds bioracerkledij bezit met nrs dan geef je die gewoon door, ik weet welk getal voor welke maat staat !

eddiebouncer
Forum-lid

eddiebouncer 27 okt 2005 13:43

Ik heb me toch ook maar op de deelnemerslijst gezet. Shirt design van Bike add1ct vind ik mooi. Wel rood, maar wit gewoon overheersend. De maat zou ik echter niet weten? Ik heb nu alleen een paar shirtjes van Santini. Maar ja wat voor die Italiaanse circusdwergen al XXL is is voor mij goed met mijn 1 meter 82 oid...En een eigen naam erop voor 8 euro is vrij goedkoop lijkt mij.
Mijn fiets is bezeten!

whocares
Forum-lid

whocares 27 okt 2005 13:45

Quote: Origineel geplaatst door TS-Biker op 27 Oktober 2005
Heb zonet de info ontvangen betreffende "de naam op uw shirt", dit komt neer op 8 euro extra/per persoon

Maar wat zou dan raadzaam zijn : Forumnaam of toch je echte naam !!
Hoe groot zijn de letters btw ??

Ik wacht nog even af wat het definitieve ontwerp is en in welke kleur(en)!!

Trouwens wanneer moet dit allemaal definitief zijn ivm levertijden in het volgende jaar.

Als alles definitief is , zou ik als ik jullie was een bestelformulier maken om eventuele misverstanden te voorkomen , bovendien neem ik aan dat er ook kosten verbonden zijn aan het leveren van de spullen.
Hoe wordt de betaling geregeld ?
Wat te doen bij eventuele fouten ?

Mbt maten , ik heb wielerkleding in Vermarc en Agu maten en daar zit vlgs mij weinig maatverschil in!!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie