De gezichten achter de nicknames
Quoten: Origineel geplaatst door Alp d'Huez53:15 op 07 April 2006
en dit is Moi! Genomen na de eerste afdaling van de Glandon tijdens la Marmotte 2005
en wat was het resultaat in de Marmotte ? of je nr ? dan kan ik zo'n beetje inschatten wat ik waard ben op Alpe d'huez
Motta
en dit is Moi! Genomen na de eerste afdaling van de Glandon tijdens la Marmotte 2005
en wat was het resultaat in de Marmotte ? of je nr ? dan kan ik zo'n beetje inschatten wat ik waard ben op Alpe d'huez
Motta
Motta
ok ok vooruit ook dan maar een foto'tje van mezelf
(meest rechts met de Orbea fiets in handen)
net na binnenkomst AGR 2006
moest even poseren bij de Euskaltel bus van mijn vriendin.....
(meest rechts met de Orbea fiets in handen)
net na binnenkomst AGR 2006
moest even poseren bij de Euskaltel bus van mijn vriendin.....
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Quoten: Origineel geplaatst door motta op 19 April 2006
Motta
M'n eindtijd was 7:55. Was ik dik tevreden mee!
Motta
M'n eindtijd was 7:55. Was ik dik tevreden mee!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Je hebt wel een vergrootglas nodig maar ja. Zal binnenkort wel eens een keer wat betere foto's zoeken. Deze zijn van Noord West overijssel deze maand.
(Op deze foto's kan je gelukkig niet zien dat m'n schoenen witter waren dan m'n sokken , ik heb de sokken maar snel achterin de kast gegooid .)
(Op deze foto's kan je gelukkig niet zien dat m'n schoenen witter waren dan m'n sokken , ik heb de sokken maar snel achterin de kast gegooid .)
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 20 April 2006
Je hebt wel een vergrootglas nodig maar ja. Zal binnenkort wel eens een keer wat betere foto's zoeken. Deze zijn van Noord West overijssel deze maand.(Op deze foto's kan je gelukkig niet zien dat m'n schoenen witter waren dan m'n sokken , ik heb de sokken maar snel achterin de kast gegooid .)
Was jij nog een van de uitfietsers dan? want ik geloof dat er wel 25 van de 150 gefinished waren toen. Heb die fietsers ook nog gezien trouwens, ook wel makkelijk als ze 3 keer ofzo door je dorp komen
Je hebt wel een vergrootglas nodig maar ja. Zal binnenkort wel eens een keer wat betere foto's zoeken. Deze zijn van Noord West overijssel deze maand.(Op deze foto's kan je gelukkig niet zien dat m'n schoenen witter waren dan m'n sokken , ik heb de sokken maar snel achterin de kast gegooid .)
Was jij nog een van de uitfietsers dan? want ik geloof dat er wel 25 van de 150 gefinished waren toen. Heb die fietsers ook nog gezien trouwens, ook wel makkelijk als ze 3 keer ofzo door je dorp komen