Mio aansluiten, dan naar die schijf gaan ( je computer zal de mio als een opslag schijf zien ) rechter muisknop en formateren. Dan je Mio aansluiten, zal Mioshare openen en vragen om updates te instaleren. Duurt ongeveer 30 minuutjes.RUUD2 schreef:Heb vanavond nieuwe Mio 3.1 geinstalleerd.maar nu werkt mijn MIo305HC niet meer : kan het niet meer uitzetten,niet meer terug naar een voorgaand menu,de PC herkend de Mio niet meer.
Is dit een bekend probleem.Hoe kan ik de Mio formatteren en de software opnieuw erop zetten?
Mio Cyclo
@RUUD2: dank voor het doorgeven. Werkt alles nu wel weer naar behoren, of heb je nog steeds problemen na de update?RUUD2 schreef:Heb vanavond nieuwe Mio 3.1 geinstalleerd.maar nu werkt mijn MIo305HC niet meer : kan het niet meer uitzetten,niet meer terug naar een voorgaand menu,de PC herkend de Mio niet meer.
Is dit een bekend probleem.Hoe kan ik de Mio formatteren en de software opnieuw erop zetten?
Groet, Mio
Probleem opgelost : bedanktMioCyclo schreef:@RUUD2: dank voor het doorgeven. Werkt alles nu wel weer naar behoren, of heb je nog steeds problemen na de update?RUUD2 schreef:Heb vanavond nieuwe Mio 3.1 geinstalleerd.maar nu werkt mijn MIo305HC niet meer : kan het niet meer uitzetten,niet meer terug naar een voorgaand menu,de PC herkend de Mio niet meer.
Groet, Mio
-
- Forum-lid
Geeft de Cyclo 315 ook de actuele snelheid weer, of moet je daarvoor de Cyclo 315 HC kopen met de snelheids/cadans sensor ?
Na berg op komt altijd berg af !
-
- Forum-lid
- Contact
De actuele GPS snelheid, die bij goede ontvangst zeer correct is.
Marco
-
- Forum-lid
Wat is dan de meerwaarde van die aparte snelheidssensor ?scheurneus schreef:De actuele GPS snelheid, die bij goede ontvangst zeer correct is.
Na berg op komt altijd berg af !
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb de laatste tijd problemen met het touchscreen van de Mio Cyclo505. Reageert goed als het apparaat van de oplader afkomt. Maar vaak halverwege de training, of op het einde doet hij niks meer. Moet hem dan op de harde manier uitschakelen, na een nieuwe oplaadbeurt doet hij het dan weer wel (meestal, niet altijd) Ook navigeren lukt niet meer. Kan geen nieuw adres meer invoeren. Toch maar eens opsturen. Zijn er meer mensen die deze klachten herkennen?
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731