3 kilo aan water/sportdrank?! Zonde als je daarmee naar boven moet rijden ...53x11 schreef: 2x 1.5 liter bidon mee,
Ik ben altijd een slechte eter geweest onderweg, maar heb afgelopen weken daar extra op gelet. Elk uur iets eten is voor mij prima. Wel neem ik alleen sportdrank mee en geen water meer. Heb je niet zo veel aan (laatst een workshop van een profrenster gehad die ook zei dat als je langer dan 1,5 uur gaat fietsen, je beter ook suikers en mineralen in je water/vocht kunt hebben ... je gaat alle koolhydraten die je binnen kunt krijgen nodig hebben).
Anyway, ik neem voldoende mee voor de eerste helft van de rit (2x 0,75l sportdrank, gelletjes banaan, 2 minimarsjes en een snelle jelle). Onderweg staat Chalet Beyond met bevoorrading die ik van tevoren zelf kan samenstellen (wellicht staan ze er zelfs 2x, maar die instructies moet ik nog krijgen).
Ik rij altijd goed op bananen, snelle jelles, mini marsjes en Maxim gelletjes. Wat sportdrank betreft drink ik alles, en vind het nog lekker ook! Neem dextro tabletten mee om zelf m'n sportdrank onderweg te kunnen maken.
Bij de Marmotte wil ik echter wel al iets eerder beginnen met eten. Dus na een half uur starten, dan minstens elk uur iets.