Giro 2016
- oldandslow
- Forum-lid
Als ze de helft van de motards voorzien van een duopassagier met gummiknuppel in plaats van camera is het probleem snel opgelost. Je zou er claustrofobie van krijgen als je door zo'n laantje krijsende gekken moet.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
-
- Forum-lid HC
Zorro schreef:Ja, die motards mogen van mij idd een veel grotere en beschermende rol voor de renners gaan vervullen. Je zag met Nibali dat het echt bijna fout ging met twee van die meehollende randdebielen.
De ene liep tegen de ander en beiden hadden zomaar voor Nibali kunnen vallen. Gelukkig ging het nog net goed.
Een motard moet daar in kunnen/mogen grijpen.
Kan ook geautomatiseerd worden, en echt moeilijk is dat niet, de benodigde technologie is al 2000 jaar oud.
- oldandslow
- Forum-lid
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
https://i.imgur.com/6pwt6ll.gifvJ.Edge87 schreef:linkje? lijkt me mooi om te zien. had het gemistsjoerdth schreef:Dat was inderdaad heerlijk, dat heb ik nog een paar keer teruggekeken. Bij de ToC was het ook verschrikkelijk met dat meerennen.
Hoorde Boogerd bij eurosport vertellen dat hij geen last van de meerenners had als hij goed was, maar had hij slechte benen dan werd het een ander verhaal en ergerde hij zich vooral dood aan die ongevraagde sponsen en flessen water die in je nek leeggegoten worden.
Zou het helpen als er een topper van het nivo Valverde, Froome of Contador eens een filmpje op b.v. youtube zouden plaatsen waarin ze verzoeken om te kappen met het idiote meerennen?
Zou het helpen als er een topper van het nivo Valverde, Froome of Contador eens een filmpje op b.v. youtube zouden plaatsen waarin ze verzoeken om te kappen met het idiote meerennen?
-
- Forum-lid
De kleur roze staat de gemiddelde bleke roodharige sowieso al niet.
Maar ik geniet, op naar een laatste spannende week!
Maar ik geniet, op naar een laatste spannende week!
- Supergrover
- Forum-lid HC
dus niet dit??Zorro schreef:He nee zeg zo'n roze gedrocht Supergrover. Miss Piggy, Barbabappa, Zuurstok.
Vergeet niet dat er dan ook nog een renner in bijna compleet roze op gaat zitten.
Zwart met roze accenten idd.
-
- Forum-lid
Een dinsdag.BAMCAN schreef:En? Wat voor dag gaat het vandaag worden?
Wat nog komen gaat
dinsdag:
woensdag:
donderdag: 240km
vrijdag: col d'Agnel (2744m) en finish bergop met gelijkmatige slotklim
zaterdag: kort en loodzwaar, Col de Vars, Col de la Bonette (2715m), Colle della Lombarda (2350m) en een venijnige slotklim terug in Italie
en dan hopelijk zondag een Brabants feestje....
dinsdag:
woensdag:
donderdag: 240km
vrijdag: col d'Agnel (2744m) en finish bergop met gelijkmatige slotklim
zaterdag: kort en loodzwaar, Col de Vars, Col de la Bonette (2715m), Colle della Lombarda (2350m) en een venijnige slotklim terug in Italie
en dan hopelijk zondag een Brabants feestje....