Bora Ultra 50
- boswielrenner
- Forum-lid
Mooi Frank! Mijn Bora One clinchers Dark Label zijn ook in the house.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik zal van het weekend ook wel ff een test rit maken. Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt Frank. Die Ultra's staan erg goed in jouw fiets. Dat rood past mooi!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Dank je wel...!
Ben benieuwd naar jouw foto's en ervaringen. Ga je nu één van je wielsets de deur uit doen?
Ben benieuwd naar jouw foto's en ervaringen. Ga je nu één van je wielsets de deur uit doen?
- boswielrenner
- Forum-lid
Heb je ze nog op de weegschaal gelegd? Zonder snelspanners en cassette? Mooie wielen hoor! En waar heb je ze gekocht?
Laatst gewijzigd door havana op 21 mei 2015 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- boswielrenner
- Forum-lid
Nee ik heb ze niet gewogen, maar ik geloof Campa wel als ze zeggen dat ze 50g meer wegen dan de Ultra's. Ik meen 1485g. Ik zal het asap wel ff checken.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Volgens mij mag een rood lintje nu zelfs!havana schreef:
En voor de stijlpolitie, wit lintje moet ik nog wikkelen
Mooi hoor. Gewicht valt me wel een beetje tegen trouwens.
Nu snel mee rijden!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ze zijn niet superlicht nee, maar wel licht genoeg. Velglintjes heb je niet nodig, dat scheelt wel iets.
Overigens zijn ze slechts 3 gram zwaarder dan het geclaimde gewicht van 1435 gr...
Overigens zijn ze slechts 3 gram zwaarder dan het geclaimde gewicht van 1435 gr...
Je zult je er vast niet aan vertillen idd! Viel me tegen omdat mijn eigen Reynolds/Tune combo (die het dus voor mij nipt won op de Bora's) 1385 gram aantikte op de weegschaal, inclusief velglint.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- boswielrenner
- Forum-lid
Bora clinchers zijn niet super licht, en er zijn zeker lichtere clincher sets zelf samen te stellen, of compleet te kopen. Wat wel erg goed voor elkaar is bij Campa, is de degelijkheid, veiligheid en de (rij)kwaliteit. Als je deze Bora's bekijkt, dan is het erg mooi gemaakt en ongetwijfeld goed voor jarenlang probleemloos rijplezier. Daarnaast komen ze goed uit de test voor wat betreft het remvlak. Zeker de Ultra's van Frank hebben nog betere lagers die het jaren gaan doen zonder dat je onderhoud nodig hebt. Ik heb dezelfde lagers in een Fulcrum Racing Speed XLR tube wielset en dat bolt als een dolle.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29