SRAM ETAP
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij las ik tijdje terug op WW ook over een dode achterderrie.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En als ik het goed heb zit de "sturing" van de groep in de achter derailleur.daniel1975 schreef:Volgens mij las ik tijdje terug op WW ook over een dode achterderrie.
Dan werkt er volgens mij niets meer.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Brein zit in de VD.
indobesar schreef:@Racedoc. Inderdaad een zeer nette afhandeling. Wat hield de upgrade van de remmen in?
Ander ontwerp van de remklauw, met oa een heat shield en als ik me niet vergis een ander type zuiger en seal. Daarnaast een verbeterd type piston in de remhendel, wat bij mij met de eerste generatie het probleem was.
Dus wel hetzelfde type remsysteem, maar (noodzakelijk!) doorontwikkeld.
Even wat feedback over de SRAM support. Ik schakelde vanmorgen mijn fietsboer in om melding te maken van de overleden RD. Een paar uur later kreeg ik de melding dat een nieuwe derrie onderweg is (naar de fietsenmaker, SRAM wil niet aan de eindgebruiker leveren) en morgen daar zal aankomen. Hun standaard policy is dat het defecte materiaal eerst (ter herstelling of vervanging) moet worden opgestuurd, maar in dit geval mag ik dus gewoon de kapotte derailleur opsturen nadat ik de nieuwe ontvangen heb. Sterk.
- boswielrenner
- Forum-lid
Nee dat denk ik niet. Er zijn weinig issues met Etap en dat wil Sram ook zo houden door snel problemen op te lossen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Heb 't ook nooit gelezen. Was wel een issue met de boutjes van de VD maar dat hadden ze snel opgelost (zelf afvijlen werkte ook).
Dit soort problemen is precies wat me tegenhoudt van elektrisch ...
Je zou maar ergens midden in de Pyreneeën staan halverwege je fietsvakantie ... Waar de tijd bij de lokale fm 100jr heeft stil gestaan ...
Doei fietsvakantie ...
On topic ...maar weer ...
Je zou maar ergens midden in de Pyreneeën staan halverwege je fietsvakantie ... Waar de tijd bij de lokale fm 100jr heeft stil gestaan ...
Doei fietsvakantie ...
On topic ...maar weer ...
Anima Sana In Corpore Sano.