Ervaring wim de vos
-
- Forum-lid
Hallo allemaal, ik zie op de facebook van Wim de Vos veel LaPierre fietsen tegenkomen. Hebben zij de plaats van Trek ingenomen?
Ik heb van Wim begrepen dat hij geen Trek-dealer meer is en daardoor geen (nieuwe) Trek fietsen meer kan bestellen.
Ik weet niet wat de deal is met LaPierre, maar wel dat hij Giant-fietsen kan bestellen met de bekende 'Wim de Vos korting'. Ik heb zelf net de Giant Defy Advanced Pro 2 besteld (helaas wel met een lange levertijd)
Ik weet niet wat de deal is met LaPierre, maar wel dat hij Giant-fietsen kan bestellen met de bekende 'Wim de Vos korting'. Ik heb zelf net de Giant Defy Advanced Pro 2 besteld (helaas wel met een lange levertijd)
Klinkt gek in deze tijden van technologische ontwikkelingen. Maar is even bellen geen optie?
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat in deze tijden van (internet)concurrentie de marges zo dun zijn dat iedereen in de winkel wel bezet is en er niemand beschikbaar is om de telefoon op te nemen. Er zijn nog wel zaken waar dat wel gewoon kan, maar die rekenen adviesprijzen.
Ik zou gewoon even bellen of een berichtje sturen via mail of Facebook. Via alle drie die kanalen weleens contact met Wim gehad.
-
- Forum-lid
En hoe is jullie ervaring met Giant? Ik vind de TCR ADVANCED PRO 2 DISC wel gaaf, maar hij oogt op de foto's nog vrij endurance. Iemand ervaring mee?
-
- Forum-lid
Je hebt gelijk