Veldrijden 2020-2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zou echt inzetten op 50-50. Vorm van de dag beslissend denk ik.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Zowel van Aert als vdpoel zijn in de verkenning vanmorgen al een keer tegen de grond gegaan. Het zwaar en lastig maar gelukkig minder koud en winderig dan gisteren.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
VDP zijn lichaamstaal lijkt op dat van een geklopt man.
Heel benieuwd, maar lijkt erop dat hij weer een WK gaat verliezen.
Heel benieuwd, maar lijkt erop dat hij weer een WK gaat verliezen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tot zo ver mijn analyse
Less is bore
Gisteren met Betsema op kop, denk je ook al snel dat het is beslist. De wedstrijd is echter lang.
-
- Forum-lid
don't change your day job
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
- daniel1975
- Forum-lid HC
Grappig, zag dat een aantal mensen waarbij het wel hun job is hetzelfde dachten op twitter
Die 2e ronde was echt vreemd, daarna zagen we weer de “normale” VDP.
Less is bore
Proficiat Matthieu.
Jammer van het verloop met lekke band (ook al hoort het erbij).
Had graag een duel gezien, dat was er nu eigenlijk nooit. 18 seconden voorsprong voor de lekke band, 11 seconden achterstand na. En dan weet je dat het moeilijk wordt.
Altijd jammer als een WK wat een anticlimax wordt.
En nu de focus op het wegseizoen
Jammer van het verloop met lekke band (ook al hoort het erbij).
Had graag een duel gezien, dat was er nu eigenlijk nooit. 18 seconden voorsprong voor de lekke band, 11 seconden achterstand na. En dan weet je dat het moeilijk wordt.
Altijd jammer als een WK wat een anticlimax wordt.
En nu de focus op het wegseizoen
l
Het medium van t onnadenkende, snelle roepen... dan kun je nog wel eens fout zitten...daniel1975 schreef: ↑31 jan 2021 16:08 Grappig, zag dat een aantal mensen waarbij het wel hun job is hetzelfde dachten op twitter
Ik snap er echt nog geen kudt van dat die gasten niet met 20ml latex ( sealant ) in de tubes rijden. Dit kan gewoon het verschil betekenen tussen Wereldkampioen worden of niet. Dan had Woutje gewoon de materiaal post kunnen redden en was de strijd mooier geweest. Zo ook in Luxemburg 2017
20ml Orange sealant heeft bij mij al een 2 tal keren, en bij mijn zoon ook al eens een tube kunnen redden waardoor in ons geval een rit niet ingekort diende te worden.
Deze vraag ook gesteld aan Richard Groenendaal - wellicht weet hij het antwoord uit eerste hand.
20ml Orange sealant heeft bij mij al een 2 tal keren, en bij mijn zoon ook al eens een tube kunnen redden waardoor in ons geval een rit niet ingekort diende te worden.
Deze vraag ook gesteld aan Richard Groenendaal - wellicht weet hij het antwoord uit eerste hand.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless