Hier dacht ik zaterdag ook meteen aan ... Twee maten en twee gewichten vanwege de UCI. Ze had gewoon nooit zo van start mogen gaan. En waarom dat risico nemen als KNWU? Het is zeker niet onopvallend: quasi voetbalkousen en een ander shirt....bankrenner schreef: ↑26 sep 2022 11:26 Toch een heel matig gevoel overgehouden aan dit WK.
KNWU faalt big time.. AvV had net zo makkelijk een DSQ aan haar broek kunnen krijgen voor het dragen van te hoge sokken en een niet toegestaan pak.
Blijkbaar is iedereen gelijk maar de 1 wat gelijker dan de ander. Je kan er van alles van vinden maar het mag gewoon niet en daarmee is het amateuristisch en dom van AvV + de staf.
Over de privileges van MvdP is al genoeg gezegd maar ook dit is toch weer een blundertje
Verder Evenepoel een verdiende winnaar door het laffe koersen van de rest.
WK 2022
-
- Forum-lid
Beenstukken mogen wel, maar (te) lange sokken niet? Wat is dit? Idiotie van de hoogste orde!
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Uitsluiting kan, als het van te voren geconstateerd wordt.
Anders kan een commissaris er wel iets van vinden, maar is het onduidelijk wat voor consequenties hij of zij er nog aan kan hangen. Boetes worden kennelijk niet expliciet benoemd.
Cyclingtips was er al even ingedoken voor je:
https://cyclingtips.com/2022/09/annemie ... ck-height/
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Ik zou zeggen: ga eens bij de KNSB kijken.El Pistolero schreef: ↑26 sep 2022 00:08 De KNWU functioneert nog slechter dan onze regering. Net de podcast van In Het Wiel geluisterd.
Yep. En achteraf hadden ze geen van beiden iets.Theo V schreef: ↑26 sep 2022 07:53WK74, dat is dat WK waar eigenlijk België naar toe had gemoeten ipv Nederland?
(oude wonden..........)
Bedankt Mark.MarkVeenstra schreef: ↑26 sep 2022 14:29Uitsluiting kan, als het van te voren geconstateerd wordt.
Anders kan een commissaris er wel iets van vinden, maar is het onduidelijk wat voor consequenties hij of zij er nog aan kan hangen. Boetes worden kennelijk niet expliciet benoemd.
Cyclingtips was er al even ingedoken voor je:
https://cyclingtips.com/2022/09/annemie ... ck-height/
Dus dit heeft niemand voor de start gezien? Evenals de kleur van haar snelpak? Ik dacht dat het ergens na 20km is aangegeven? Ik neem aan dat bij een WK ook iedereen moet tekenen? Of is dat verleden tijd?
ik zie wel een markt voor aerodynamisch verband. Heb je "per ongeluk" wat schaafplekken opgelopen op je onderbenen, aerodynamisch verbandje eromheen en geen probleem voor de UCI. Het zijn immers geen sokken.
En sinds dit WK weten we ook dat schaafplekken makkelijk op te lopen zijn.
En sinds dit WK weten we ook dat schaafplekken makkelijk op te lopen zijn.
El Pistolero schreef: ↑17 sep 2022 20:10Laten we hopen van niet. Een klever die wereldkampioen wordt is geen reclame voor de sport. In dat geval nog liever Rev.