Tour 2024
In rechte lijn sprinten, hoeft niet meer?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Inderdaad... Die initiele kick van Cav was onwerkelijk. Ze kwamen er gewoon niet meer in de buurt.daniel1975 schreef: ↑03 jul 2024 18:00Bizar, die move van Philipsen.
Volgen er alleen maatregelen als het mis gaat?
Knappe zege van Cav!!
Knap gedaan.
Druiven waren weer zuur op Sporza uiteraard
Druiven waren weer zuur op Sporza uiteraard
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar serieus: die diagonaal van Philipsen, dat wordt toegestaan omdat niemand valt?
Dat is toch in de categorie “ik mag ‘s nachts best 170km/u, want doe niemand kwaad”.
Of zijn daar regels voor? Serieuze vraag!
Dat is toch in de categorie “ik mag ‘s nachts best 170km/u, want doe niemand kwaad”.
Less is bore
Vanaf boven zag het wat minder spannend uit, maar van voren schrik je de tandjes.daniel1975 schreef: ↑03 jul 2024 18:15 Maar serieus: die diagonaal van Philipsen, dat wordt toegestaan omdat niemand valt?
Ja. Idioot. Moet gewoon gediskwalificeerd worden en punten aftrek.daniel1975 schreef: ↑03 jul 2024 18:15 Maar serieus: die diagonaal van Philipsen, dat wordt toegestaan omdat niemand valt?
Gaat hij 2 km langzamer veegt hij 3 collega's van de fiets!
Sowieso vind ik een straf afhankelijk van de schade flauwekul. Een straf moet gericht zijn op onwenselijk gedrag.
Verklaar je nader?
Ik snap echt niet wat je hier bedoelt.
Als je refereert naar het feit dat de zeges van Cav niet te vergelijken zijn met die van Merckx is dat toch gewoon zo?
Wat een fabeltje trouwens dat Belgen zogezegd Cav dit niet gunnen. Dat hoor ik steeds weer.
Het is hem van harte gegund. Door quasi iedereen.
-
- Forum-lid
Philipsen: wat mij betreft DSQ.
Ik zou er geen seconde over twijfelen.
Het is niet omdat niemand gevallen is dat je niet moet straffen.
Edit: we gunnen het Cav in België zeker wel. Hij is gewoon de sprinter met de meeste tourzeges.
Ik zou er geen seconde over twijfelen.
Het is niet omdat niemand gevallen is dat je niet moet straffen.
Edit: we gunnen het Cav in België zeker wel. Hij is gewoon de sprinter met de meeste tourzeges.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pas op Frank, don’t touch d’n Eddy
Je kunt die 35 zeges niet vergelijken. Maar Cav of Eddy hoger inschatten is onterecht. Ik ben geen fan van Cav, maar ongelooflijk dat hij meerdere topsprinters “heeft overleefd” en ze bijna allemaal wel eens heeft geklopt.
Je kunt die 35 zeges niet vergelijken. Maar Cav of Eddy hoger inschatten is onterecht. Ik ben geen fan van Cav, maar ongelooflijk dat hij meerdere topsprinters “heeft overleefd” en ze bijna allemaal wel eens heeft geklopt.
Less is bore