Titanium fietsen
Gewoon doen.rico8 schreef:Iemand die durft te adviseren?
KNIP
Iemand hier een advies?
vervolg vraag:
Indien het antwoord luidt "gewoon doen", hoe verwijder ik dat streepje? (want dat ziet er niet mooi uit zo net boven de zadelpenklem)
Alvast dank voor de reacties...
Streepje wegpoetsen met schotch brite.
Cheap light strong, choose two
In de afgelopen dagen 312 pagina's titanium fietsen doorgebladerd en genoten! Als beloning mijzelf aangemeld op dit forum.
Sinds twee weken in bezit van een prachtige nieuwe Van Nicholas Ventus met een paar mooie titanium goodies en de nodige zwartleren Brooks attributen.
Binnenkort zal ik hier ook wat foto's plaatsen, want plaatjes kijken van jullie fietsen vond ik zelf ook al leuk.
Sinds twee weken in bezit van een prachtige nieuwe Van Nicholas Ventus met een paar mooie titanium goodies en de nodige zwartleren Brooks attributen.
Binnenkort zal ik hier ook wat foto's plaatsen, want plaatjes kijken van jullie fietsen vond ik zelf ook al leuk.
idworx All Rohler met Gates centertrack
Van Nicholas Ventus
En dan heb je ook nog een Brooks fetish , toch nog een dure hobby zo!
Van Nicholas Ventus
- Le Grimpeur
- Forum-lid
In elk geval van harte welkom bij 'de club'! Uiteraard zijn 'we' benieuwd naar de plaatjes , maar ook naar je belevenissen met je Ventus.
60 x Ventoux
Goed bezig.Meolda schreef:In de afgelopen dagen 312 pagina's titanium fietsen doorgebladerd en genoten! Als beloning mijzelf aangemeld op dit forum.
Welkom op de mooiste afdeling van de club.
VN goeie keus. Pas buiten met de nattigheid wel op met het lederen spul.
Succes.
Ga ik zeker mee oppassen, heb al een blikje Brooks ledervet klaarstaan.
Eigenlijk ben ik wel een mooi weer fietser, maar soms ontkom je er niet aan en dan is het inderdaad zonde als de vochtkringen erin staan.
Eigenlijk ben ik wel een mooi weer fietser, maar soms ontkom je er niet aan en dan is het inderdaad zonde als de vochtkringen erin staan.
Van Nicholas Ventus
Van Nicholas Ventus
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Even 'off topic', heb je soms Schotse 'roots', gezien de vlag in je avatar?
60 x Ventoux
Nee dat heb ik niet, maar wel helemaal gek van dat deel van Groot Brittanië. Ik mag er graag naartoe gaan met klassieke automobiel, motor of wellicht straks eens op de fiets.
Heel wat fotootjes geprobeerd als avatar, maar probeer op een Ipad maar eens een foto te verkleinen tot het juiste aantal pixels
Heel wat fotootjes geprobeerd als avatar, maar probeer op een Ipad maar eens een foto te verkleinen tot het juiste aantal pixels
Van Nicholas Ventus
Van Nicholas Ventus
Ik ga deze zomer de Styrkeproven in Noorwegen (540 km aan één stuk door) rijden en omdat mijn huidige alu fiets niet goed genoeg zit (net een maatje te groot gekocht) ben ik aan het kijken voor een nieuwe fiets. Ik was al een tijdje benieuwd naar titanium, altijd alu of staal gereden, en nu kwam ik deze VanTuyl tegen en vroeg me af wat jullie er van vinden. Is hij geschikt als enige racefiets? Ga ik heel veel spijt krijgen dat ik geen modernere, lichtere (?), sterkere (?) fiets heb gekocht? En maakt VanTuyl goed titanium? Ik snap dat het geen Moots of Firefly is, maar kan verder niet inschatten in welke klasse hij valt.
Die dingen werden in Rusland (gezien de manier waarop de dropouts zijn gelast) of China gemaakt en er valt niet zoveel van te zeggen.
Er staat me iets van bij dat die dingen destijds 800€ kostten.
Heb je geluk dan blijft ie heel en heb je pech dan blijft ie niet heel, het blijft een gok met een oud frame..
Titanium kan veel hebben, maar het kan zeker ook kapot.
Gezien de prijs lijkt het me de gok wel waard.
Het is wel een "racy" frame , het stuur kan niet comfortabel hoog en voor de rest moet ie natuurlijk ook passen...
Er staat me iets van bij dat die dingen destijds 800€ kostten.
Heb je geluk dan blijft ie heel en heb je pech dan blijft ie niet heel, het blijft een gok met een oud frame..
Titanium kan veel hebben, maar het kan zeker ook kapot.
Gezien de prijs lijkt het me de gok wel waard.
Het is wel een "racy" frame , het stuur kan niet comfortabel hoog en voor de rest moet ie natuurlijk ook passen...
Cheap light strong, choose two