Cannondale
-
- Forum-lid
Zeer mooie TT-fiets! Alleen het cranckstel vind ik wat minder staan op de fiets
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
bij Cannondale Experts zijn de lichte expanders weer op voorraad. Ik heb er gelijk maar één besteld.
-
- Forum-lid
Mooie fiets Reflector!
Overweeg al een tijdje de aankoop van een Caad 10, maar was niet echt overuigd nog van de nieuwe kleurstellingen. Vind deze daarentegen wel mooi.
Overweeg al een tijdje de aankoop van een Caad 10, maar was niet echt overuigd nog van de nieuwe kleurstellingen. Vind deze daarentegen wel mooi.
-
- Forum-lid
Ik dacht dat er standaard Mavic Aksium wielen opzitten.
-
- Forum-lid
@Cannondale Koen,
Bij de ultegra versie wel, de 105 versie moet het tegenwoordig met RS10 doen.
Bij de ultegra versie wel, de 105 versie moet het tegenwoordig met RS10 doen.
welke frame-maat is dit, hoe ben je tot deze maat gekomen ? naar mijn idee was een maat groter beter geweestReflector schreef:Mijn nieuwe Cannondale CAAD 10:
O ja, in het echt is 'ie een stuk mooier dan op de foto's en hij fietst super! (ook belangrijk, toch?)
-
- Forum-lid HC
gt56 schreef:welke frame-maat is dit, hoe ben je tot deze maat gekomen ? naar mijn idee was een maat groter beter geweestReflector schreef:Mijn nieuwe Cannondale CAAD 10:
O ja, in het echt is 'ie een stuk mooier dan op de foto's en hij fietst super! (ook belangrijk, toch?)
Waarom? Om die 1cm meer spacers dan misschien optisch mooi is. Voor de rest ziet het er prima uit. Anders word het echt een hekwerk en komt je zadel amper boven je frame uit, das pas echt geen gezicht.