Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
sinds een tijdje laat Strava op z'n kaartjes zien waar populaire startpunten zijn. en dat doet ie ook bij mij in de straat, met m'n voornaam er bij.
dat vind ik gek, want a) iedereen (ook mensen die mij niet volgen) kunnen dat zien en b) het is wel heel erg precies. en ik heb juist zo'n privacy-zone ingesteld sinds jaar en dag, en ook ingesteld dat hij de 1e en laatste honderd meter van m'n route moet verbergen.
ik start daar wel meerder keren per week, dus snap wel dat het algoritme het oppikt, maar ik wil eigenlijk niet dat ze m'n naam daarvoor gebruiken.
heb ik voor de zomer een supportticket voor gemaakt, duurde even, maar uiteindelijk hebben ze 'm verwijderd.
maar inmiddels istie dus weer terug.
heeft iemand anders hier ook last van? de veelfietsers onder ons?
dat vind ik gek, want a) iedereen (ook mensen die mij niet volgen) kunnen dat zien en b) het is wel heel erg precies. en ik heb juist zo'n privacy-zone ingesteld sinds jaar en dag, en ook ingesteld dat hij de 1e en laatste honderd meter van m'n route moet verbergen.
ik start daar wel meerder keren per week, dus snap wel dat het algoritme het oppikt, maar ik wil eigenlijk niet dat ze m'n naam daarvoor gebruiken.
heb ik voor de zomer een supportticket voor gemaakt, duurde even, maar uiteindelijk hebben ze 'm verwijderd.
maar inmiddels istie dus weer terug.
heeft iemand anders hier ook last van? de veelfietsers onder ons?
Even gekeken maar nee. (was me anders ook wel eerder opgevallen vermoed ik)
Zowel thuis als op werk geen poi.
Viel mij trouwens laatst op dat het als je browser op engels hebt staan dit onder 'Points of Interest' vinkje staat trouwens, maar stel je het in op Nederlands dan noemt hij dat 'Rustpunten'
Zag het toevallig bij m'n vader, lekker knullige vertaling.
Viel mij trouwens laatst op dat het als je browser op engels hebt staan dit onder 'Points of Interest' vinkje staat trouwens, maar stel je het in op Nederlands dan noemt hij dat 'Rustpunten'
nou ja, je mag altijd aanbellen voor koffie als je even rust nodig hebtDDX schreef: ↑31 aug 2022 14:06 Even gekeken maar nee. (was me anders ook wel eerder opgevallen vermoed ik)
ik dacht inderdaad aan jou toen ik deze post maakte, wel gek dat jij dat niet hebt..
wat doe ik dan anders dat ik zo'n punt 'verdien'??
Hey jongens, sinds al een lange tijd klopt het weerbericht bij mijn activiteiten echt totaal niet meer. Ik dacht dat dit door een externe app (Klara?) wordt gedaan. Maar weet iemand hoe ik dit zou kunnen fixen?
Vandaag zegt Strava 15 graden, licht bewolkt. Terwijl ik door 3 hoosbuien ben gereden. Bij andere sporters, die in de buurt een zelfde rondje hebben gereden, staat er dan weer 8 graden.
Vorige week zei Strava 21 graden; mijn Garmin gaf aan 37 .
Het irriteert me want nu zien mensen niet hoeveel ik moet afzien
Vandaag zegt Strava 15 graden, licht bewolkt. Terwijl ik door 3 hoosbuien ben gereden. Bij andere sporters, die in de buurt een zelfde rondje hebben gereden, staat er dan weer 8 graden.
Dat weerbericht is enkel van moment dat je start.Jorrr2 schreef: ↑31 aug 2022 16:38 Hey jongens, sinds al een lange tijd klopt het weerbericht bij mijn activiteiten echt totaal niet meer. Ik dacht dat dit door een externe app (Klara?) wordt gedaan. Maar weet iemand hoe ik dit zou kunnen fixen?
Dus vertrek je 's ochtends vroeg en is het nog fris en warmt het daarna op naar 37 graden dan zie je de temperatuur van de ochtend staan.
Ah ok goed om te weten! Dank je. Is er een mogelijkheid om bijvoorbeeld de gemiddelde temp. van je Garmin weer te geven in plaats van deze standaard app?DDX schreef: ↑31 aug 2022 16:43Dat weerbericht is enkel van moment dat je start.Jorrr2 schreef: ↑31 aug 2022 16:38 Hey jongens, sinds al een lange tijd klopt het weerbericht bij mijn activiteiten echt totaal niet meer. Ik dacht dat dit door een externe app (Klara?) wordt gedaan. Maar weet iemand hoe ik dit zou kunnen fixen?
Dus vertrek je 's ochtends vroeg en is het nog fris en warmt het daarna op naar 37 graden dan zie je de temperatuur van de ochtend staan.
Niet veel. Maar er zijn wel meer buren die op Strava zitten. Misschien dragen die bij aan 'mijn' startpunt
Spreek je niet toevallig met vrienden voor je huis af ?
Punt is meer dat Strava een persoonsgegeven van mij zomaar open en bloot op internet zet. Ik ga maar weer 's een ticket aanmaken