bij Guiseppe Guerini kom ik tot 7:47:21 uur......??afrit13 schreef:Nou nog de juiste GG....
De grote wielren quiz!
Giuseppe (niet Guiseppe ) Guerini - dacht ik ook al, maar klopt er dan ergens iets niet in de cijfertjes?
Correctie: bij Guerini kom ik aan 6.47.49.
[edit] Hm, daar had ik even 2001 vergeten te tellen; hiermee kom ik op 7.47.11. Denk ik...
Correctie: bij Guerini kom ik aan 6.47.49.
[edit] Hm, daar had ik even 2001 vergeten te tellen; hiermee kom ik op 7.47.11. Denk ik...
Laatst gewijzigd door dario op 16 nov 2012 16:51, 4 keer totaal gewijzigd.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
'Guiseppe' past mooier in het rijtje: George Hincapeidario schreef:Giuseppe (niet Guiseppe ) Guerini - dacht ik ook al, maar klopt er dan ergens iets niet in de cijfertjes?
afrit13 schreef:In ik zie dat ik bij George Hincapei een rekenfout heb gemaakt....
Laatst gewijzigd door tennisser op 16 nov 2012 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
pfff..... Ik reken het antwoord van tennisser goed .... beter nog dan mijn eigen vraagstelling
Blijkbaar moet ik niet meer vóór 12:00 's middag een vraag verzinnen, want dan ben ik blijkbaar niet op mijn best.
De drie renners (Mancebo, Hincapie en Guerini) zijn de enige drie renners die alle 7 "Armstrong Tours" ook volledig uitreden. De getallen hadden de totale achterstand moeten zijn... maar daar heb ik me blijkbaar bij verrekend....
Volgende vraag ga ik gewoon weer rond middernacht verzinnen... Mijn excuses en de beurt een tennisser.
Blijkbaar moet ik niet meer vóór 12:00 's middag een vraag verzinnen, want dan ben ik blijkbaar niet op mijn best.
De drie renners (Mancebo, Hincapie en Guerini) zijn de enige drie renners die alle 7 "Armstrong Tours" ook volledig uitreden. De getallen hadden de totale achterstand moeten zijn... maar daar heb ik me blijkbaar bij verrekend....
Volgende vraag ga ik gewoon weer rond middernacht verzinnen... Mijn excuses en de beurt een tennisser.