Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 28 nov 2012 22:57

jonglins schreef:
limburgia schreef:
jonglins schreef:Dank voor jullie reacties!

Bij de twee mensen die een Infinito hebben (@pavdberg en @limburgia) zit er dus een parker in.
Zou dat dan toch gewoon de bedoeling zijn?

Bij Bianchi Benelux zeggen ze dat er een speciale bout in moet. Maar ik begin daar toch een beetje aan te twijfelen.
Nog meer Infinitorijders met een parker in hun bb?
Als je toch al contact hebt met Bianchi Benelux zou ik een vragen of ze je zo'n "speciaal" boutje (idd, een schroefje) kunnen opsturen. Kunnen we op dit forum meteen even meelezen hoe de service daar is :-)
Heb ik gevraagd. Maar opsturen kunnen ze niet. Helaas.
Heb nu gevraagd wat de specs zijn van het boutje/schroefje. Nog geen reactie.
Als je er echt werk van wil maken dan moet je bij de verkoper ( FM ) zijn, Bianchi Benelux importeert de complete fietsen, die gaan geen losse schroefjes hebben en ze dan aan particulieren leveren. Ik snap de commotie ook niet zo, het gaat om een schroefje... Die kan je er toch ook zelf inzetten? Op zich blijft dat plaatje wel zitten, alleen mochten nou stomtoevallig allebei de kabels knappen dan is het handig dat er een schroefje inzit om hem vast te houden.
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

maaikeblankman
Forum-lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 sep 2012 23:53

maaikeblankman 06 jan 2013 22:30

hoi,

hebben jullie enig idee wanneer de bianchi 2013 serie in de winkels komt?

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 07 jan 2013 12:09

maaikeblankman schreef:hoi,

hebben jullie enig idee wanneer de bianchi 2013 serie in de winkels komt?
Die zijn zo te zien al leverbaar, frames en fietsen sommige al op voorraad, zie deze link:

http://www.bianchistore.nl/index.php?p= ... &subcat=40" onclick="window.open(this.href);return false;

Erg mooi die Oltre XR 2013.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 07 jan 2013 16:26

hier een pagina met wat mooie plaatjes uit de fabriek van ons zo gekoesterde merk...

http://www.imageforum-diffusion.afp.com ... #numPage=1" onclick="window.open(this.href);return false;
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

wilierSven
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 dec 2012 19:12

wilierSven 08 jan 2013 11:57

Even wat anders; Zag een foto van Franco Pelizotti met zijn nieuwe sempre...waarom rijd zo'n kerel nou niet op een Oltre...als ik prof was, dan was ik hier ook niet mee akkoord gegaan!

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 08 jan 2013 14:18

Wellicht is het juist zijn keuze?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 08 jan 2013 14:33

wilierSven schreef:Even wat anders; Zag een foto van Franco Pelizotti met zijn nieuwe sempre...waarom rijd zo'n kerel nou niet op een Oltre...als ik prof was, dan was ik hier ook niet mee akkoord gegaan!
''"My new Sempre Pro is exactly the bike I was looking for – it reflects my characteristics and the geometry is pure racing.''

En mocht het dan niet zijn keuze zijn. Het hele team rijd erop, dus waarom zou hij een Oltre krijgen?

eplag75
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 dec 2006 21:36

eplag75 08 jan 2013 14:55

.jeroen. schreef:
wilierSven schreef:Even wat anders; Zag een foto van Franco Pelizotti met zijn nieuwe sempre...waarom rijd zo'n kerel nou niet op een Oltre...als ik prof was, dan was ik hier ook niet mee akkoord gegaan!
''"My new Sempre Pro is exactly the bike I was looking for – it reflects my characteristics and the geometry is pure racing.''

En mocht het dan niet zijn keuze zijn. Het hele team rijd erop, dus waarom zou hij een Oltre krijgen?
Begrijp de vraag van wilierSven wel. De Oltre wordt toch als het vlaggeschip gepromoot dus waarom de keuze voor de Sempre ? Ik had zelf ook deze gedachte toen ik dit hoorde dus geen gekke vraag zou ik zeggen.........

eplag75
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 dec 2006 21:36

eplag75 08 jan 2013 14:56

Dus heeft iemand een idee waarom de keuze op de Sempre is gevallen ?

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 08 jan 2013 15:08

.jeroen. schreef:
wilierSven schreef:Even wat anders; Zag een foto van Franco Pelizotti met zijn nieuwe sempre...waarom rijd zo'n kerel nou niet op een Oltre...als ik prof was, dan was ik hier ook niet mee akkoord gegaan!
''"My new Sempre Pro is exactly the bike I was looking for – it reflects my characteristics and the geometry is pure racing.''

En mocht het dan niet zijn keuze zijn. Het hele team rijd erop, dus waarom zou hij een Oltre krijgen?
Het blijft altijd het schemergebied tussen eigenbelang en sponsorbelang.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

arjenv
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 09 sep 2008 02:10

arjenv 08 jan 2013 15:35

eplag75 schreef:Dus heeft iemand een idee waarom de keuze op de Sempre is gevallen ?
Budget van de ploeg wellicht.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 jan 2013 16:27

Die fietsen hoeft de ploeg echt niet te kopen. Gewoon een marketing beslissing van Bianchi of bijv een beter passende geometrie.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie