Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Ik maak vaak afzonderlijke ritjes met mijn dochter en schoonzoon.
De ritjes met mijn schoonzoon koppelt Strava aan elkaar, maar de ritjes met mijn dochter niet.
Ik neem aan dat dit met instellingen te maken heeft maar ik kan niet vinden waar je dat instelt.
Iemand een idee?
De ritjes met mijn schoonzoon koppelt Strava aan elkaar, maar de ritjes met mijn dochter niet.
Ik neem aan dat dit met instellingen te maken heeft maar ik kan niet vinden waar je dat instelt.
Iemand een idee?
Courir c'est mourir un peu
"zo de waard is vertrouwt die zijn gasten"Sulla schreef: ↑01 sep 2022 09:51Dat doe ik ook, al vergeet ik hem soms wel eens uit te zetten.
Die 'privacy zone' om je huis van Strava is trouwens meestal een wassen neus zodra iemand echt wil weten waar je woont.
Trek een cirkel met de juiste diameter om de verschillende startpunten van een rit (op de rand van die privacy zone) en je huis ligt op het snijpunt van de verschillende cirkels.
Het centrale punt van die privacy zone zou je wel op een algemeen punt in de buurt kunnen leggen (school, winkel), zolang je adres in de zone blijft. En dan is het niet meer te pinpointen
Stel dat iemand geïnteresseerd is in een mooie racefiets en is van het type ben beter goedkoop gejat dan duur betaald dan gaat die persoon toch geen cirkeltjes draaien op Strava om te weten te komen waar iemand woont.? Dan kijk men de ogen uit en volg het net zolang tot dat die weet waar zo'n iemand woont met de fiets die men wil hebben en dan . . . . . . .
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Klopt niet helemaal ivm privacy zones. Die zone wordt iedere keer wat gewijzigd.
Je startplek ligt nooit helemaal in het midden. Dat is in 2021 aangepast als ik me niet vergis.
Je startplek ligt nooit helemaal in het midden. Dat is in 2021 aangepast als ik me niet vergis.
-
- Forum-lid
Online is toch veel makkelijker? Je kiest een fiets met de juiste afmontage én de juiste framemaat die net door iemand trots getoond is op het fietsforum. Vervolgens zoek je z'n facebook account erbij en dan weet je wanneer iemand op vakantie is zonder fiets. Je leest ook nog even op het forum of iemand z'n fiets in de schuur of slaapkamer zet, wel of niet op slot etc. Vervolgens idd op Strava de lokatie achterhalen of op basis van foto met gps-aanduidingen....Orlok schreef: ↑01 sep 2022 13:47 Stel dat iemand geïnteresseerd is in een mooie racefiets en is van het type ben beter goedkoop gejat dan duur betaald dan gaat die persoon toch geen cirkeltjes draaien op Strava om te weten te komen waar iemand woont.? Dan kijk men de ogen uit en volg het net zolang tot dat die weet waar zo'n iemand woont met de fiets die men wil hebben en dan . . . . . . .
Veel makkelijker dan doelloos rondrijden in Limburg in de hoop dat je de juiste tegen komt....
Je kan het beste even voor jezelf inschatten hoe hard je op FTP tegen de wind in fietst. De afstand die je nodig hebt voor 20min is dan vaak voldoende..dan even met afstandmeten een stuk weg zoeken zonder dorpen en overzichtelijke kruispunten. In Friesland heb je meerdere van die stukken, maar kan mij voorstellen dat dat in de randstad lastiger is. Voorheen gebruikte ik de afsluitdijk er ook wel voor.