De grote wielren quiz!
Tweed-, colbert- of ander jasje... Een vest is het alleszins:
de Deense voetballer Martin Vester, die in 2010 op doping werd betrapt?
(zodat water en brood, als enige 'cleane' foto, inderdaad niet in het rijtje hoort)
de Deense voetballer Martin Vester, die in 2010 op doping werd betrapt?
(zodat water en brood, als enige 'cleane' foto, inderdaad niet in het rijtje hoort)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Edgar Allen Poe is dus de naam die ze bij US Postal aan EPO gaven, oil is de naam die ze daar aan testosteron gaven, het water en brood is dus pan e agua. Dan blijft alleen het jasje nog over.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- Pap in de benen
- Forum-lid
Nou, ik heb dat rapport er dan maar even bij gehaald. Ze gebruikten kennelijk ook het woord 'Giaca'. En dat is jasje in het italiaans.
Maar je schrijft het met 2 C's (dus Giacca), in het rapport staat het met 1 C.
Bij US Postal werden de volgende codenamen gebruikt voor verschillende dopingproducten:papindebenen schreef:Nou, ik heb dat rapport er dan maar even bij gehaald. Ze gebruikten kennelijk ook het woord 'Giaca'. En dat is jasje in het italiaans.
1. 'Edgar Allen Poe' voor EPO
2. 'oil' voor testosteron (opgelost in olijfolie oraal toegediend)
3. 'Giaca' (jasje; maar ik weet niet wat ze hiermee precies bedoelden) voor groeihormoon
De 'sukkels' die achteraan het peloton bungelden zonder doping werden aangeduid met:
4. 'paniagua' (pan y agua = water en brood)
Nummer 4 hoorde er dus niet bij.
papindebenen is next...
- Pap in de benen
- Forum-lid
Ok dan. Met dank aan mijn voorgangers want alleen zou ik het nooit hebben geraden. De volgende opgave is gemaakt door een vriend van me.tennisser schreef:
papindebenen is next...
Hoe heet deze wielrenner?
- Pap in de benen
- Forum-lid
Bram Tankink is alvast goed.
Boogerd en Evans zijn dus fout.
Boogerd en Evans zijn dus fout.
- Pap in de benen
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar 3 namen in totaal. Bram Tankink is de eerste, dus nog 2 namen te gaan.