Cannondale
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Daar zat ik over te twijfelen. Vond dat er toch een kleur accent in moest. Groen is de kleur van Canyon. Maar dark label had ook wel vet gestaan denk ik. Alhoewel er verder geen mat in de fiets zit. Decals kunnen trouwens simpel gewisseld worden wil ik het anders hebben.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Novatec-cxray/sprint-stans was het toch?
Less is bore
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Klopt ja. Ik noemde net Canyon, bedoelde natuurlijk Cannondale.
-
- Forum-lid
Ziet er erg lekker uit!
Mooi hoor, welke crank is dat?
-
- Forum-lid
Gisteren voor het eerst een kort ritje gemaakt op mijn nieuwe cannondale caad 10 zwart wit, onderweg een crappy fototje gemaakt.
Grote vooruitgang in vergelijking met mijn oncomfortabele gazelle uit 2007. Betere foto's volgen nog wel.
http://imageshack.us/photo/my-images/25 ... 45416.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grote vooruitgang in vergelijking met mijn oncomfortabele gazelle uit 2007. Betere foto's volgen nog wel.
http://imageshack.us/photo/my-images/25 ... 45416.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Je plaatje even direct zichtbaar gemaakt.janwillem92 schreef:Gisteren voor het eerst een kort ritje gemaakt op mijn nieuwe cannondale caad 10 zwart wit, onderweg een crappy fototje gemaakt.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
-
- Forum-lid
Super! dankje
-
- Forum-lid HC
Ik heb de zwart/grijs/witte onder mijn MTB, bij tijd en goed weer maak ik wat foto,s en zal ik ze hier plaatsen. De standaard rode had ik al vijf jaar naar zitten kijken.alpdhuez53:15 schreef:Daar zat ik over te twijfelen. Vond dat er toch een kleur accent in moest. Groen is de kleur van Canyon. Maar dark label had ook wel vet gestaan denk ik. Alhoewel er verder geen mat in de fiets zit. Decals kunnen trouwens simpel gewisseld worden wil ik het anders hebben.
Mijn nieuwe Evo Red is binnen bij de dealer, 3T onderdelen zijn gemonteerd. Vandaag mijn Fulcrum Zero gebracht, volgende week is alles klaar. Meteen al enkele foto's gemaakt, wie kan mij aangeven hoe ik deze op het forum plaats.bert s. schreef:Hallo,
mijn FM heeft vandaag bevestigd dat een 58 cm frame inderdaad een 175 mm crank heeft.
Vanavond de knoop doorgehakt en de fiets gekocht:
Supersix Evo Red 2013 Kleur: zwart-rood
Aanpassingen: 3T dorico zadelpen team, ARX team stuurpen en Ergonova team carbon stuur, alles black & red. 3T zwart stuurlint
De Mavic wielen worden door de FM teruggenomen, afgelopen zomer Fulcrum racing Zero Black label gekocht, die erin komen.
Pedalen Dura ACE carbon 7900.
Wordt geleverd medio maart
Groeten Bert S.