Giant
-
- Forum-lid
Mooie fiets hanschen!
Ik heb sinds kort precies dezelfde staan.
Zie dat jij ook een ander stuur heb gemonteerd (of heb je het 78cm stuur ingekort?).
Ik heb de 32t vervangen door een 34t en de SLX cassette vervangen door een 10-45 XT. Voor hier in de buurt, meer dan voldoende.
Banden vervangen door Conti's?
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
-
- Forum-lid
Bmc maakt mooie fietsen maar ik vind dat gele van Giant ook echt mooi.
Zag gisteren nog een fluor gele staan en dat was toch erg mooi!
Anyhow heel veel plezier met je volgende fiets!
30dkm heb ik niet eens gehaald met alle auto’s die ik heb gehad. (Sommige wel maar andere zeker niet)
Petje af!
Zag gisteren nog een fluor gele staan en dat was toch erg mooi!
Anyhow heel veel plezier met je volgende fiets!
30dkm heb ik niet eens gehaald met alle auto’s die ik heb gehad. (Sommige wel maar andere zeker niet)
Petje af!
He Wezep, Stuur heb ik ingekort naar 74cm. Qua breedte is dit ideaal voor mij. Stuurpen is nu 7cm en ik heb de zadelstrop omgekeerd voor een betere zithouding. Ik heb goede ervaringen met de raceking rs en latex binnenbanden. Als die op zijn ga ik ws tubeless. 34 tands voorblad monteer ik dinsdag (had nog geen tool die over de as heen past) en de slx cassette laat ik zitten. Ik ga wisselen met twee xt kettingen.wezep schreef: ↑07 dec 2019 21:39Mooie fiets hanschen!
Zie dat jij ook een ander stuur heb gemonteerd (of heb je het 78cm stuur ingekort?).
Ik heb de 32t vervangen door een 34t en de SLX cassette vervangen door een 10-45 XT. Voor hier in de buurt, meer dan voldoende.
Hoe bevalt jouw fiets?
Ik kom van een KTM Myroon Master 27,5". Dit is toch wel anders. Rolt makkelijker, komt misschien ook wel door de tubeless banden. Heel kort even op een XTC 2019 gereden (alu velgen, 2x11XT in de maat XL), maar deze XTC uitvoering is toch beter. Nog wel een beetje leren kennen, nog maar 2 ritjes gemaakt.hanschen schreef: ↑08 dec 2019 18:39He Wezep, Stuur heb ik ingekort naar 74cm. Qua breedte is dit ideaal voor mij. Stuurpen is nu 7cm en ik heb de zadelstrop omgekeerd voor een betere zithouding. Ik heb goede ervaringen met de raceking rs en latex binnenbanden. Als die op zijn ga ik ws tubeless. 34 tands voorblad monteer ik dinsdag (had nog geen tool die over de as heen past) en de slx cassette laat ik zitten. Ik ga wisselen met twee xt kettingen.wezep schreef: ↑07 dec 2019 21:39Mooie fiets hanschen!
Hoe bevalt jouw fiets?
Race: Giant TCR en Giant Propel