Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

Gebruikersavatar
Rick.1968
Forum-lid
Berichten: 91
Lid geworden op: 13 mei 2012 10:25
Locatie: Barendrecht

Gebruikersavatar Rick.1968 10 feb 2013 23:37

Waanzinnig mooie fiets David!! Heel veel plezier ermee.
-----------------------------------------------
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.

rensmeesters
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 aug 2011 20:30

rensmeesters 12 feb 2013 09:27

Italia_david schreef:Bedankt voor de leuke reacties!

foto's met daglicht komen binnenkort wel even. De velgen hou ik zo.. ik vind persoonlijk die Visions er wel erg mooi onderstaan.Misschien dat er in de toekomst nog wel een paar FFWD F6r's onder komen... eerst dit maar eens uit proberen en inderdaad.. flink kilometers maken :D
Inderdaad een heel mooie fiets.
Als ik het goed zie zijn er geen beschermrubbers aangebracht op de kabels die langs de balhoofdbuis lopen. Zou ik er wel op zetten.
Verder moet ik toch wel even wennen aan het Vacansoleil blauw in combinatie met celeste.

renec
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2013 20:38

renec 12 feb 2013 09:53

Hier m'n ouwe Bianchi. Gisteravond m'n nieuwe wielen erop gezet.
Fulcrum Racing Quattro's van Hopmans. Ging eigenlijk best vlot.
Achterderailleur ook afgesteld en dat lijkt gelukt...thank god voor dit forum....

Beetje slechte mobiele foto, zal bij daglicht nog eens eens proberen.

Afbeelding
image hosting

P.s. De Fulcrum waren vervangers voor oude Mavic Cosmic Elites. Waar blijkbaar geen nieuwe body voor te verkrijgen was.
Weet iemand waar je wel een nieuwe body kan krijgen, zodat ik ze als reserverwielen kan houden.
Bouwjaar, ik dacht ca. 2004. Maar blijkbaar zijn ze van daarvoor.

P.p.s Bestaat er ook zoiets als alleen een 9-speed body's voor Mavic ? Ik probeerde een tijd geleden m'n achterwiel aan m'n buurman uit te lenen, maar kreeg zijn 10-speed (shimano) er niet op...

maaikeblankman
Forum-lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 sep 2012 23:53

maaikeblankman 13 feb 2013 15:10

Net een belletje van de fm gehad dat hij binnen is dus morgen heen!!

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 13 feb 2013 15:39

maaikeblankman schreef:Net een belletje van de fm gehad dat hij binnen is dus morgen heen!!

Goed zo!

Kom maar op met die foto's!
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
Italia_david
Forum-lid
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 nov 2011 12:28
Locatie: Harderwijk

Gebruikersavatar Italia_david 14 feb 2013 08:25

rensmeesters schreef:
Italia_david schreef:Bedankt voor de leuke reacties!

foto's met daglicht komen binnenkort wel even. De velgen hou ik zo.. ik vind persoonlijk die Visions er wel erg mooi onderstaan.Misschien dat er in de toekomst nog wel een paar FFWD F6r's onder komen... eerst dit maar eens uit proberen en inderdaad.. flink kilometers maken :D
Inderdaad een heel mooie fiets.
Als ik het goed zie zijn er geen beschermrubbers aangebracht op de kabels die langs de balhoofdbuis lopen. Zou ik er wel op zetten.
Verder moet ik toch wel even wennen aan het Vacansoleil blauw in combinatie met celeste.

bedankt voor de tip Rens, zag het toevallig ook en van de week gelijk een paar geinstalleerd ;)
renec schreef:Hier m'n ouwe Bianchi. Gisteravond m'n nieuwe wielen erop gezet.
Fulcrum Racing Quattro's van Hopmans. Ging eigenlijk best vlot.
Achterderailleur ook afgesteld en dat lijkt gelukt...thank god voor dit forum....

Beetje slechte mobiele foto, zal bij daglicht nog eens eens proberen.

Afbeelding
image hosting

P.s. De Fulcrum waren vervangers voor oude Mavic Cosmic Elites. Waar blijkbaar geen nieuwe body voor te verkrijgen was.
Weet iemand waar je wel een nieuwe body kan krijgen, zodat ik ze als reserverwielen kan houden.
Bouwjaar, ik dacht ca. 2004. Maar blijkbaar zijn ze van daarvoor.

P.p.s Bestaat er ook zoiets als alleen een 9-speed body's voor Mavic ? Ik probeerde een tijd geleden m'n achterwiel aan m'n buurman uit te lenen, maar kreeg zijn 10-speed (shimano) er niet op...
Netjes hoor... nette fiets!
#passioneceleste #ridebianchi

maaikeblankman
Forum-lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 sep 2012 23:53

maaikeblankman 14 feb 2013 18:26

Nou fiets is uitgezocht assecoires zijn uitgekozen! Hij gaat een maat 47 voor me bestellen heb gepast op een maat 50 maar hij raadde mij toch een 47 aan omdat ik nu wel erg rechop zat en mijn zadel vrij laag stond. Heb bontrager raceschoenen erbij met shimano spd-sl pedalen, complete bianchi zomer kledingset en natuurlijk overige spullen als zadeltasje plus inhoud, pompje, extra bidon + houder, standaard voor in de schuur en km teller! Totaalprijs €1380! Hij heeft me alle accesoires voor de helft van de prijs gegeven wat me dus 280 euro heeft gescheelt :-) ik zeg happy! En de foto's komen zodra ik hem binnen heb!

limburgia
Forum-lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 17 aug 2009 18:00
Contact

limburgia 18 feb 2013 20:45

GoldenRatio schreef:Ik keek even op Bianchistore.blabla en zie de prijs voor een Infinito frame . . . 2000 eurootjes. Moet niet gekker worden. Gaat Bianchi, Colnago achterna?
Daar moet je ook niet kijken !! een infinito kost compleet ca 2500,-- , ik heb 'm zelf 2 jaar geleden zelfs gekocht voor minder dan € 2000 (afmontage Campa athena 11sp).
Wielrennen imiteert het leven zoals het zou zijn zonder de corrumperende invloed van de beschaving

renec
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2013 20:38

renec 22 feb 2013 12:54

Nu eentje bij daglicht. Helaas nog niet kunnen fietsen op de nieuwe wielen.
Hopelijk snel ...

Afbeelding

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 feb 2013 13:02

supergrover1 schreef:toch maar weer eens denken om een Bianchi-rit te organiseren, met dit soort fietsen wordt het alleen maar mooier...
Ojee :mrgreen:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 22 feb 2013 13:35

timo2.0 schreef:
supergrover1 schreef:toch maar weer eens denken om een Bianchi-rit te organiseren, met dit soort fietsen wordt het alleen maar mooier...
Ojee :mrgreen:
boefje...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 22 feb 2013 18:49

supergrover1 schreef:
timo2.0 schreef:
supergrover1 schreef:toch maar weer eens denken om een Bianchi-rit te organiseren, met dit soort fietsen wordt het alleen maar mooier...
Ojee :mrgreen:
boefje...
Blijft 'n goed idee. ;)
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Plaats reactie