Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 29 jul 2008 20:21

jaapie91 schreef:Het frame van Andy Schleck had volgens mij wel gewoon een nieuw kleurtje gekregen want de kabels gingen nog wel op de 'oude' plek het frame in.


jij bent gisteravond nog gebleven in Boxmeer Jaapie? wat ik op rtl4 op het nieuws zag reed hij inderdaad met een overgespoten '08 slt
Afbeelding

jaapie91
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jun 2007 22:56

jaapie91 29 jul 2008 21:18

Ja ik ben gistere gebleven na de koers.

ff off-topic:Hoe is het nou afgelopen met Wippert?
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 29 jul 2008 21:39

jaapie91 schreef:Ja ik ben gistere gebleven na de koers.

ff off-topic:Hoe is het nou afgelopen met Wippert?


protest tegen hem ingediend, nadat ze Wippert apart hadden gesproken, is afgewezen omdat zijn verhaal anders was dan de zes renners die protest tegen hem hadden ingediend, en omdat Van Lijen het niet goed gezien heeft hoe het is gebeurd... Helaas, maar de volgende keer dat ik hem tegen kom is hij de l*l!!! Wel nog bijna met hem voor de jury bus op de vuist gegaan, door een aantal domme opmerkingen van hem, en die achterbakse lach van hem. Veel plezier heeft hij iig niet aan die tweede plek, op discussieforum lopen ze ook op hem te zagen, en hij durfde niet eens alleen meer naar de permenance maar liep met zijn vader er naar toe, de loser
Afbeelding

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 31 jul 2008 17:49

goh is al snel dat ze dat hebben dan... Begin van dit seizoen had Cervélo ook al leveringsproblemen met de frames, dus gaat schijnbaar erg goed ineens met Cervélo!
Afbeelding

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 31 jul 2008 17:58

maus_1990 schreef:goh is al snel dat ze dat hebben dan... Begin van dit seizoen had Cervélo ook al leveringsproblemen met de frames, dus gaat schijnbaar erg goed ineens met Cervélo!



Ineens? Zo heel erg "ineens" is dat niet hoor: het gaat volgens mij al 3 à 4 jaar steeds meer in stijgende lijn met Cervélo. Het aantal P3's die ik op triathlonwedstrijden zie is niet meer te overzien... de leveringsvertragingen begin dit jaar was ook al omdat het aanbod (snelheid produktie) de vraag niet kon volgen.

Ivm het SLC-SL model. Vergelijk de achtertrein van Gomez' fiets (vorige pagina) met die van mijn SLC-SL op onderstaande foto (beeld uit een photoshoot van gisteravond voor een Vlaams wielertijdschrift):

Afbeelding
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 31 jul 2008 18:07

Goeie foto, maar wat weeg jij eigenlijk Schwarzenegger?
"Try not. Do or do not......there is no try"

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 31 jul 2008 18:11

Ik schat ongeveer de helft van de echte Arnold!
Niets is wat het lijkt..

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27872
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 31 jul 2008 18:23

Pieter moet maar niet de dicht in de buurt van Hans Klok komen :D

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 31 jul 2008 18:31

maus_1990 schreef:
jaapie91 schreef:Ja ik ben gistere gebleven na de koers.

ff off-topic:Hoe is het nou afgelopen met Wippert?


protest tegen hem ingediend, nadat ze Wippert apart hadden gesproken, is afgewezen omdat zijn verhaal anders was dan de zes renners die protest tegen hem hadden ingediend, en omdat Van Lijen het niet goed gezien heeft hoe het is gebeurd... Helaas, maar de volgende keer dat ik hem tegen kom is hij de l*l!!! Wel nog bijna met hem voor de jury bus op de vuist gegaan, door een aantal domme opmerkingen van hem, en die achterbakse lach van hem. Veel plezier heeft hij iig niet aan die tweede plek, op discussieforum lopen ze ook op hem te zagen, en hij durfde niet eens alleen meer naar de permenance maar liep met zijn vader er naar toe, de loser


Nederlandse jury's... 't verhaal is altijd 't zelfde. Ze hebben 't niet gezien dus doen ze maar niets, wel zo makkelijk. Wouter gaat volgend jaar zichzelf nog wel eens tegen komen, kan z'n pappie 'm uit de sloot opvissen ofzo ;). 't is gewoon van de zotten wat ie weer heeft uitgevoerd en 't is al zoveelste keer. Is er nog een ploeg die 't aandurft om 'm een contract te geven?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 31 jul 2008 19:08

"Wouter gaat volgend jaar zichzelf nog wel eens tegen komen"

Is in al die jaren niets veranderd, rijden gewoon veel cowboys rond bij de junioren. Tegen de tijd dat ze rijp zijn voor de amateurs hebben ze het of geleerd of ze zijn gestopt. Heb meerdere malen renners bewust in een sloot zien verdwijnen vanwege eerdere grappen (is ook niet heel moeilijk tijdens een waaierrit, de bewuste persoon komt vanzelf een keer op de kant te zitten en als de voorlaatste dan "per ongeluk" even naar rechts stuurt is een nat pak onvermijdbaar (onder het motto zolang de juri het niet ziet....).

lvm
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:59

lvm 31 jul 2008 19:41

Wippert komt volgend jaar gewoon bij de opleidingsploeg van quickstep terecht hoor,
Die jongen wint meer koersen wel dan niet.

Plaats reactie