Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Campagnolo chorus 11 speed shifters, Chorus 11 speed achterderailleur en 12-28 11 speed Marchiiso cassette. Alles gebruikt, maar goed genoeg voor mijn trainingsfiets.
Gazelle SPR Gazelle FCC pro Gazelle R531 Team Gazelle Silhouet Marchisio Campagnolo Look
-
- Forum-lid
http://www.thecyclejersey.com/shop/inde ... ducts_id=3 een gaaf shirt van een fijne whisky!
Let me take you to the herding ground
Vandaag besteld:
2x Elite custom race glossy zwart bidonhouders
4 stuks KCNC bidonhouderboutjes zwart.
En tevens gister een deel van de stickers van mijn Easton EA70 wielset verwijderd. Ik twijfel nog om alles eraf te halen of eenmaal het woord Easton te laten staan. Ik erger me aan het rode logo op mijn geheel zwart met witte fiets. Helaas is het logo en het woord 1 gehele sticker.
2x Elite custom race glossy zwart bidonhouders
4 stuks KCNC bidonhouderboutjes zwart.
En tevens gister een deel van de stickers van mijn Easton EA70 wielset verwijderd. Ik twijfel nog om alles eraf te halen of eenmaal het woord Easton te laten staan. Ik erger me aan het rode logo op mijn geheel zwart met witte fiets. Helaas is het logo en het woord 1 gehele sticker.
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
- geertjan5
- Forum-lid
Offtopic: Is het wellicht een idee om er een scherp mesje langs te halen zodat je van 1 sticker 2 stickers maakt? En er dan het logo gedeelte aftrekt? Zolang je niet uitschiet met het mes zie je er niets van.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
-
- Forum-lid
vandaag maar weer eens bij de Heij geweest
4x bib
1x ultremo r1
had helaas een r1 afgelopen zondag aan gort gereden
4x bib
1x ultremo r1
had helaas een r1 afgelopen zondag aan gort gereden
[quote="Geert Jan"]Offtopic: Is het wellicht een idee om er een scherp mesje langs te halen zodat je van 1 sticker 2 stickers maakt? En er dan het logo gedeelte aftrekt? Zolang je niet uitschiet met het mes zie je er niets van. [/quote]
Dat is denk wel een erg goede tip, ik ga me er is aan wagen. Wordt het niks bij de eerste sticker trek ik die in zijn geheel eraf. Dan houd ik nog eenmaal Easton over, wat er dan denk ook wel af gaat .
Dat is denk wel een erg goede tip, ik ga me er is aan wagen. Wordt het niks bij de eerste sticker trek ik die in zijn geheel eraf. Dan houd ik nog eenmaal Easton over, wat er dan denk ook wel af gaat .
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
[quote="Tuinder"]Dat is denk wel een erg goede tip, ik ga me er is aan wagen. Wordt het niks bij de eerste sticker trek ik die in zijn geheel eraf. Dan houd ik nog eenmaal Easton over, wat er dan denk ook wel af gaat .
[/quote]
Beter het volgende te proberen:
- Verwarm de sticker met een föhn.
- Maak voorzichtig sticker los tot voorbij het punt waar je moet snijden.
- Leg onder het losgehaalde gedeelte een stuk onderlaag. (drager)
- leg daaronder een stukje (dun) karton.
- Snij nu het ongewenste gedeelte eraf.
- Plaats de sticker terug.
- Maak eventjes lichtjes de velg schoon van achtergebleven kleefresten. (een weing terpentine op doekje)
[/quote]
Beter het volgende te proberen:
- Verwarm de sticker met een föhn.
- Maak voorzichtig sticker los tot voorbij het punt waar je moet snijden.
- Leg onder het losgehaalde gedeelte een stuk onderlaag. (drager)
- leg daaronder een stukje (dun) karton.
- Snij nu het ongewenste gedeelte eraf.
- Plaats de sticker terug.
- Maak eventjes lichtjes de velg schoon van achtergebleven kleefresten. (een weing terpentine op doekje)
-
- Forum-lid
2 Veloflex carbon tubes, 1 vittoria open corsa Evo CX omdat Veloflex Black niet binnen was, campa kabelset, Fizik microtex, 3 binnenbandjes.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.