Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
't izzz hier ook stil met Dizzz...
Less is bore
Dizzz koopt in: Een Pinarello of onderdelen - doet wat posts ( een stuk of 40 ) - laat veel mensen op zijn fiets geilen _ en probeert vervolgens met winst z'n fiets te verkopen .... terwijl ik dit typ weet ik niet of hij hier als in de te koop sectie staat :/ Wellicht een tip voor de geintereseerde voor zijn Pinarello is te vragen naar de aankoopbon van de fiets. Wel een leuke en mooie fiets trouwens
Net zo iets als ik mn Addict zou verkopen voor een 3500 Euro incl. de prijzige Dura Ace Carbon Tube wielen , wat gezien de fiets een koopje zou zijn.
Niet dat die weg gaat trouwens.
Net zo iets als ik mn Addict zou verkopen voor een 3500 Euro incl. de prijzige Dura Ace Carbon Tube wielen , wat gezien de fiets een koopje zou zijn.
Niet dat die weg gaat trouwens.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
timcap schreef:en nu staat hij alweer te koop?
echt zonde want het is een prachtige fiets.
http://www.kapaza.be/Fietsen_en_accesso ... o_FP7.html
Ha ha wat een gedoe om mij en mijn fiets.
Hij is helemaal niet te koop. Hij Staat trouwens nog bij de FM.
Het zit zo. Eén van men vrienden heeft hem erop gezet. Een beetje om mij te fucken.
Eerst stond er ook nog mijn tel nr bij. Ik werd gisteren avond reeds 6x gebeld.
Gelukkig is die reeds weg.
Ja, zo iemand noemt zich een vriend
Ach laten we er maar me lachen dan stopt het vanzelf.
Thanks aan alle die hem mooi vinden.
i w@nn@ be @ngelin@ jolie\'s lover for 1d@y or 2 or 3 or ...
-
- Forum-lid
dizzz schreef:Het zit zo. Eén van men vrienden heeft hem erop gezet.
Ja, zo iemand noemt zich een vriend
met zulke vrienden ..........
wel lachten trouwens
Vrienden van ons gingen trouwen, ze woonden in zo'n tijdelijke woning, laten we zeggen een grote stacaravan. Het huis waar ze uiteindelijk in zouden gaan wonen werd verbouwd. Op de ochtend na hun trouwdag ging om 8 uur de telefoon, om kwart voor negen stond er een meneer op de stoep. Wat bleek:een groep vrienden had de tijdelijke woning te koop aangeboden op marktplaats en ook aan de weg stond een groot bord. Op marktplaats in de advertentie: Belt u bij voorkeur voor 9.00 uur.
Van je vrienden moet je het maar hebben...
Van je vrienden moet je het maar hebben...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nu weer ontopic?
Less is bore
kort schreef:Hele mooie fp7. Ben nieuwsgierig hoe hij jou bevalt.
Ikzelf overweeg deze fp7 of een Opera Superleonardo.
En beste kort . Heb je al een keuze kunnen maken??
Wordt het de pinarelo FP7 of opera sl of misschien nog iets anders ???
http://www.mijnalbum.nl/Album=AI8QLWMD
Ja dizzz. Ik heb nog geen keuze kunnen maken. Maar iets anders dan deze twee wordt het niet. De fp7 vindt ik zeer mooi en zou mij goed passen wat betreft geometrie. De Opera SL eveneens, hoewel de balhoofdbuis iets korter is, geloof ik. Ik moet de Opera nog eens goed in het echt bekijken. Niet iedere zaak heeft er een staan.
Ik weet ook niet hoe het zit met inruilen van de Opera. Is hij neven waardevast als de Pina.
Ik weet ook niet hoe het zit met inruilen van de Opera. Is hij neven waardevast als de Pina.
kort schreef:Ja dizzz. Ik heb nog geen keuze kunnen maken. Maar iets anders dan deze twee wordt het niet. De fp7 vindt ik zeer mooi en zou mij goed passen wat betreft geometrie. De Opera SL eveneens, hoewel de balhoofdbuis iets korter is, geloof ik. Ik moet de Opera nog eens goed in het echt bekijken. Niet iedere zaak heeft er een staan.
Ja de waarde van opera heeft nog niet die van pinarello. Volgens mij zijn het nochtans twee de zelfde kaders ( FP7 en Opera SL). Maar inruilen daar moet je eigenlijk geen rekening meer mee houden. Sinds de komst van internet en zijn vele 2dehands koopjes sites zijn de inruil prijzen niets meer. Als ik voor een fiets ga zien dan kan de hele wereld roepen wat hij wil. Ik koop de fiets die ik wil. Als je je laat gek maken door andere dan heb je achteraf zoiets van wat als ik ...
Toen ik vertelde dat ik voor de FP7 ging kreeg ik ook veel bla bla en ge moet dit en ge moet dat. Neem dan beter da of die. Maar ik ben daar veel te eigenwijs voor en koop lekker wat ik mooi vindt. Dan heb ik er achteraf ook alle respect voor en zal ik hem op en top onderhouden. Een fiets die niet helemaal naar men zin is laat ik al vlugger een keertje vuil staan.
KOOP WAT JE ZELF MOOI VINDT . Je kan nooit iedereen tevreden stellen dus begin met jezelf
Veel suc6
dizzz schreef: Als ik voor een fiets ga zien dan kan de hele wereld roepen wat hij wil. Ik koop de fiets die ik wil. Als je je laat gek maken door andere dan heb je achteraf zoiets van wat als ik ...
Toen ik verteld dat ik voor de FP7 ging kreeg ik ook veel bla bla en ge moet dit en ge moet dat. Neem dan beter da of die. Maar ik ben daar veel te eigenwijs voor en koop lekker wat ik mooi vindt. Dan heb ik er achteraf ook alle respect voor en zal ik hem op en top onderhouden. KOOP WAT JE ZELF MOOI VINDT . Je kan nooit iedereen tevreden stellen dus begin met jezelf
Zo is dat +1 :p
Sworks Venge
Zo het is al even geleden dat ik iets heb laten horen van mezelf, er is heel wat gebeurd de laatste tijd. Een paar maanden geleden een barstje in mijn prince frame ondekt. Dat was even flink schrikken natuurlijk. Gelijk gebeld met mijn dealer en ik moest het frame maar gelijk komen inleveren bij hem. Ook gelijk melding ervan gemaakt dat mijn lak op sommige plekken erg ruw begon te worden.
Dus met pijn in mijn hart m'n frame daar achter gelaten. Hij zou het persoonlijk naar Card gaan brengen. Dus 2 weken later bericht terug "bij card wisten ze ook niet wat ze ermee aanmoesten" dus het frame moest terug naar Italie.
En dat duurde en duurde div. keren contact gehad met de dealer welke mij wel steeds netjes op de hoogte hield van de vorderingen. maar het duurde voor mijn gevoel wel er lang. ik had er eigenlijk al niet zoveel vertrouwen meer in. ik had al verhalen gehoord van frame opnieuw spuiten en dat ik het er dan maar weer mee moest doen. Totdat ik gister een telefoontje kreeg of ik even een nieuwe fiets wilde uitzoeken!!!! ik was door het dolle heen wat een opluchting.
En ja ik mocht zelf weten welke euhhh doe maar een dogma dan. ok geen probleem. welke kleur enz enz enz.
dus als alles goed gaat ben ik eind februari weer in het bezit van een schitterende Pinarello.
ik ben mijn mtb zo langzamerhand wel "beu", heb nu zo lang zonder racer gezeten.
laat de lente maar weer beginnen!
Dus met pijn in mijn hart m'n frame daar achter gelaten. Hij zou het persoonlijk naar Card gaan brengen. Dus 2 weken later bericht terug "bij card wisten ze ook niet wat ze ermee aanmoesten" dus het frame moest terug naar Italie.
En dat duurde en duurde div. keren contact gehad met de dealer welke mij wel steeds netjes op de hoogte hield van de vorderingen. maar het duurde voor mijn gevoel wel er lang. ik had er eigenlijk al niet zoveel vertrouwen meer in. ik had al verhalen gehoord van frame opnieuw spuiten en dat ik het er dan maar weer mee moest doen. Totdat ik gister een telefoontje kreeg of ik even een nieuwe fiets wilde uitzoeken!!!! ik was door het dolle heen wat een opluchting.
En ja ik mocht zelf weten welke euhhh doe maar een dogma dan. ok geen probleem. welke kleur enz enz enz.
dus als alles goed gaat ben ik eind februari weer in het bezit van een schitterende Pinarello.
ik ben mijn mtb zo langzamerhand wel "beu", heb nu zo lang zonder racer gezeten.
laat de lente maar weer beginnen!