Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 31 jul 2008 22:44

LvM schreef:Wippert komt volgend jaar gewoon bij de opleidingsploeg van quickstep terecht hoor,
Die jongen wint meer koersen wel dan niet.


whaha ja ooit! die jongen heeft al teveel ploegen versleten, en staat in Nederland en Belgie niet echt bekend als een renner die je graag in de ploeg wilt hebben. Daarnaast bij QS moet je toch wel beter uit de voeten kunnen als het wat omhoog loopt dan wippert doet! die jonge komt net een vluchtheuvel over...
Afbeelding

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 31 jul 2008 23:04

Wippert doet z'n naam eer aan: het is een wippert! Wippen die handel!
Niets is wat het lijkt..

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 31 jul 2008 23:47

maus_1990 schreef:goh is al snel dat ze dat hebben dan... Begin van dit seizoen had Cervélo ook al leveringsproblemen met de frames, dus gaat schijnbaar erg goed ineens met Cervélo!

Een klant van mij (uit Toronto) heeft een R3 en hij kent Phil White persoonlijk, (daarnaast werkt een vriendin van zijn vrouw bij Cervelo). Hij vertelde me vandaag dat de afgelopen 2 jaar Phil heel vaak naar China is moeten reizen omdat hun fabriek(ant) niet de kwaliteit leverde die zij specificeerden en zij daarom in combinatie met de enorme afzetgroei productie problemen hadden.

Toen hij zijn R3 kocht herrinerde zijn vrouw hem nog aan de "horror stories" over kwaliteit van haar vriendin. Ironisch genoeg is van zijn 1e R3 spontaan de zitbuis onder het zadel geheel gescheurd, hij heeft inmiddels wel een nieuwe gekregen.

Aangezien hij zelf Phil kent van de lokale Porsche Club (Phil heeft een GT3) gaat het in ieder geval niet slecht met Cervelo.
Afbeelding

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 31 jul 2008 23:49

Is de R3 is zo slecht als jullie nu schrijven?
Niets is wat het lijkt..

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 01 aug 2008 00:20

Hey Cas, zie ik nou dat je met een Garmin rijdt? Zoja hoe bevalt dat en waarom gebruik je ´m hoofdzakelijk? Om dat je moeite hebt met de weg te vinden of just the other options?
reclame

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 01 aug 2008 00:23

Ff on topic blijven a.u.b.!!

Begin anders een nieuwe: Hoe bevalt (een) Garmin??
Niets is wat het lijkt..

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 01 aug 2008 00:27

Jaja rustig maar hoor! Jij hebt dus vandaag duidelijk niet gefietst (dag niet gefietst is een dag chagerijnig) Was een vraagje tussendoor aan Cas en als hij wil mag ie me er een pmtje over sturen, hoor Cas!

maurice schreef:Ff on topic blijven a.u.b.!!

Begin anders een nieuwe: Hoe bevalt (een) Garmin??
reclame

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 01 aug 2008 00:29

Nee, ik ben benieuwd naar de reactie's op mijn vraag of de R3 echt zo slecht is.
Niets is wat het lijkt..

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 01 aug 2008 00:35

maurice schreef:Nee, ik ben benieuwd naar de reactie's op mijn vraag of de R3 echt zo slecht is.


Ooow Ok! In dat geval.... ik ben ook wel benieuwd want over de SLC SL heb ik nog steeds niks te klagen na een anderhalf jaar rijden. Dus voor diegene die een R3 rijden geef Maurice even wat feedback positief danwel negatief als er die is.
reclame

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 01 aug 2008 00:37

Thnx!!
Niets is wat het lijkt..

gbrand
Forum-lid
Berichten: 196
Lid geworden op: 24 dec 2006 13:46

gbrand 01 aug 2008 00:46

maurice schreef:Is de R3 is zo slecht als jullie nu schrijven?


Die van mij is na 1 1/4 jaar en ruim 15k km nog steeds heel. Ik rijd er geen wedstrijden mee.
Zo\'n tellertje heb ik ook gehad.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 01 aug 2008 00:47

Ik heb zowel een R3 als een SLC-SL, en beide zijn 2 sublieme fietsen... van de betere, zoniet beste, die ik reeds onder mij geschoven kreeg. De R3 geeft daarbij het meeste comfort en vond ik ideaal voor Ronde van Vlaanderen werk (kasseien)... comfort, en toch geeft hij geen kik in acceleraties. Uitstekende fiets, die R3, en alle R3-eigenaars die ik ken (en dat zijn er toch wat) zijn er heel tevreden over. Het verhaal op de vorige pagina dat er produktiekwaliteitsverlies zou zijn geweest bij opstart (of verhoogde produktie) doet daar geen afbreuk aan: kan best zijn, zolang "lage kwaliteits"-R3's niet op de markt zijn gekomen zal me dat een worst wezen.

@ Cervelootje: ja, Garmin Edge 705 en Forerunner 405 via een sponsorship van HCS-Systems (Hartslagmetershop.nl). Ik gebruik de Edge als een sublieme fietscomputer en vooral nà mijn rit gebruik ik de GPS-functie om deze op kaart te projecteren. Ik wil steeds meer functies erin programmeren (voor een rit bepaalde punten erin zetten) en ga hem een dezer ook wel combineren met Wireless SRM.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie