Het grote domme vragen topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als die theorie klopt moeten dus de 3 zijden van de driehoek (liggende vork, staande vork en aansluiting op de staande buis) bij alle maten identiek zijn. Lijkt mij sterkt, want dan zou een maat S een amper verlaagde seatstay hebben en een XL een heeeeele lage seatstay.
Less is bore
Ik neem aan dat dit over intensieve interval training gaat?1094 schreef: ↑19 okt 2022 13:19 Wat is er beter voor je training als je merkt dat je blokjee net iets te zwaar zijn. Proberen uit te fietsen of intensiteit aanpassen.
Context: gister een zwift sessie gedaan en het was zeer intensief. Uiteindelijk alles gehaald maar zat wel te tollen op mn fiets toen ik klaar was
Als het intensief was en echt maar net aan haalbaar, dan was de training dus precies goed. Intensieve intervals horen intens te zijn. Liever doorjakkeren tot je het echt niet meer haalt (en dan pas de moeilijkheidsgraad verlagen), dan preventief makkelijker maken.
Mocht je vraag gaan over lange (duur)blokken; negeer bovenstaande, ik heb daar geen verstand van.
Ging inderdaad over intensieve intervallen, thanksjbams schreef: ↑24 okt 2022 19:24Ik neem aan dat dit over intensieve interval training gaat?1094 schreef: ↑19 okt 2022 13:19 Wat is er beter voor je training als je merkt dat je blokjee net iets te zwaar zijn. Proberen uit te fietsen of intensiteit aanpassen.
Context: gister een zwift sessie gedaan en het was zeer intensief. Uiteindelijk alles gehaald maar zat wel te tollen op mn fiets toen ik klaar was
Als het intensief was en echt maar net aan haalbaar, dan was de training dus precies goed. Intensieve intervals horen intens te zijn. Liever doorjakkeren tot je het echt niet meer haalt (en dan pas de moeilijkheidsgraad verlagen), dan preventief makkelijker maken.
Mocht je vraag gaan over lange (duur)blokken; negeer bovenstaande, ik heb daar geen verstand van.
Dat is van Orbea.
https://www.orbea.com/nl-nl/gear/spare- ... m-road-oc2
https://www.orbea.com/nl-nl/gear/spare- ... m-road-oc2
Er viel laatst een plaatje van mn frame af en dat lijkt me een beschermplaatje tegen chainsuck.
Ik wil graag een nieuwe maar vind eigenlijk alleen maar zachte stickers of dingen met een ronding voor specifieke fietsen.
Waar kan ik een universele variant vinden
Ik wil graag een nieuwe maar vind eigenlijk alleen maar zachte stickers of dingen met een ronding voor specifieke fietsen.
Waar kan ik een universele variant vinden
Kan je de oude niet gewoon herbevestigen? Likje siliconenkit erop en klaar.