Bianchi
Italia_david schitterend mooie fietsen hoor
Zeker de velgen op de Infinito
Ik heb zo n zelfde setje fietsen
Ik hoop zeker dat er toch eens een ritje met diverse Bianchi s gaat komen
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
- Italia_david
- Forum-lid
Thanx... ja velgen ben ik erg blij mee.. het liefst ga ik voor de FFWD celeste, maar dat is toekomst, en die zijn qua prijs niet heel veel duurder.kobro schreef:Italia_david schitterend mooie fietsen hoor
Ja dat ritje van die bianchi moet er maar snel komen. afgelopen zaterdag voor hjet eerst weer naar limburg geweest en daar lus 1gereden van de AGR (met de oude ML3) ging echt super en mag niet klagen waar ik nu al sta.
23 maart gaan we weer en dan staan onder andere de ronde van Noord Holland en Kredersklassier op het programma. Ben zeker benieuwd naar de laatste!
#passioneceleste #ridebianchi
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Zijn dat de T42's van Vision? Ik probeer deze ook in de kleur Celeste te krijgen bij mijn Bianchi Sempre. Ik heb begrepen van de fm dat er enkel rood en zwart is..? Heb wel al plaatjes op internet voorbij zien komen... Heb vraag al bij fm uitgezet, maar nog geen reactie. Waar heb je deze besteld?
- Italia_david
- Forum-lid
klopt!! dit zijn de t42 's...deze zitten standaard op deze Bianchi infinito omdat het de vancansoleil DCM editie is.Emielepiel schreef:Zijn dat de T42's van Vision? Ik probeer deze ook in de kleur Celeste te krijgen bij mijn Bianchi Sempre. Ik heb begrepen van de fm dat er enkel rood en zwart is..? Heb wel al plaatjes op internet voorbij zien komen... Heb vraag al bij fm uitgezet, maar nog geen reactie. Waar heb je deze besteld?
- Italia_david
- Forum-lid
misschien heb hier wat aan
http://www.gbcycles.co.uk/p/38898/Visio ... 8_2661.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gbcycles.co.uk/p/38898/Visio ... 8_2661.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Thanx! Ik had de link ook al gevonden.Italia_david schreef:misschien heb hier wat aan
Heb nog even contact met mijn fm gehad. Die vertelde dat de celeste t42's alleen bij een Bianchi wordt geleverd en niet los.
De fm probeert bij Vision een paar celeste wielen los te peuteren. Mocht her niet lukken, worden het de mat zwarte.
- Italia_david
- Forum-lid
kobro schreef:Buddo dit is onbeschoft mooi hoor
Ik zag ze inderdaad bij Hopmans op een Infinito zitten
Zoiets
volgend jaar moeten deze ook onder mijn bianchi
-
- Forum-lid
Ook mooi.....
Wel effe wennen. Deze combi is hard werken voor mijn hersenbanen.